Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود باوتیستا به فینال تنیس دوحه با غلبه بر خاچانوف

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تنیس ورزش
تنیس ورزش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
روبرتو باوتیستا نفر شماره 2 تنیس مردان با شکست دادن خاچانوف، در فینال مسابقات ATP 250 مقابل نیکولوز باسیلاشویلی گرجستانی بازی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ روبرتو باوتیستای اسپانیایی و مرد شماره دوم تنیس جهان؛ در دیدار نیمه نهایی از بازی‌های ATP 250 به میزبانی دوحه - قطر برابر "کارن خاچانوف" روسی کامبک زد تا بتواند پس از این پیروزی خود را برای دیدار فینال مقابل نیکولوز باسیلاشویلی گرجستانی آماده سازد که در صورت پیروزی دهمین عنوان خود را به دست خواهد آورد.
روبرتو باوتیستا در دو ساعت و 24 دقیقه توانست خاچانوف را با نتایج 2-6، 6-3، 7-5 شکست داد. تنیسور اسپانیایی و گرجستانی فینال سال گذشته را در همین مسابقات هارد کورت در فضای باز تکرار می‌کنند.
این بازیکن اسپانیایی پس از دوبار از دست دادن سرویس خود، ست اول را واگذار کرد، اما در گیم ششم با یک بریک بازی را در ست دوم به تساوی کشاند.
در ست تعیین کننده تنیسور اسپانیایی؛ کاستیون در گیم یازدهم سرویس روس را شکست و در گیم بعدی خود را حفظ کرد تا در دوئل پیروز شود و وارد نوزدهمین فینال دوران حرفه‌ای خود شود تا برای کسب دهمین عنوان قهرمانی‌اش رقابت نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала