هشدار سیاستمدار آمریکایی از خطر بروز جنگ هسته‌ای با روسیه

© Depositphotos.com / CurraheeshutterЯдерный взрыв
Ядерный взрыв - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
یک عضو سابق کنگره آمریکا از خطر بروز جنگ هسته‌ای با روسیه به دلیل اقدامات رئیس جمهور آمریکا هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، تولسی گابارد، نماینده سابق هاوایی در کنگره آمریکا و نامزد سابق حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری با انتقاد از اظهارات جوبایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، از خطر درگیری یک جنگ هسته ای با روسیه هشدار داد.
وی می‌گوید: "«رویارویی با روسیه که رئیس جمهور آن را ترتیب داد، منجر به افزایش تورم و افزایش قیمت سوخت می شود. اگر آمریکا و شرکای آن تحریم‌ها را اعمال کنند، وضعیت بدتر خواهد شد».
این سیاستمدار آمریکایی معتقد است که روسیه می تواند به اقدامات ایالات متحده پاسخ دهد و پس از آن با واکنش واشنگتن مواجه خواهد شد. به نظر او، این امر می تواند مارپیچی از رویارویی بین دو کشور را ایجاد کند که نتیجه آن تبادل حملات هسته ای خواهد بود.
عضو سابق کنگره آمریکا در ادامه گفت: چرا رئیس جمهور آمریکا این راه را انتخاب می کند؟ چه کسی بهای آن را می پردازد؟ مردم آمریکا بهای آن را می‌پردازند، مردم روسیه تاوان آن را می‌دهند.
پیش از این، کنستانتین سیوکوف، معاون رئیس آکادمی علوم موشکی و توپخانه روسیه (RARAN) در امور سیاست اطلاعات، دکتر علوم نظامی گفته بود که جنگ هسته ای بین روسیه و ایالات متحده می تواند به نابودی کامل این کشورها منجر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала