Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سخن‌گوی امارت اسلامی به نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر 19 سال در زون مرکز آسیا + عکس

© Photo / تیم ملی فوتسال زیر 19 سال افغانستانتیم ملی فوتسال زیر 19 سال افغانستان
تیم ملی فوتسال زیر 19 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی، در یک رشته توییت نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر 19 را در رقابت‌های قهرمانی زون مرکز آسیا، تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتسال زیر 19 سال افغانستان، پس از تغییر نظام و روی کار آمدن امارت اسلامی، نخستین تیمی بود که راهی رقابت‌های بیرون مرزی شد و در رقابت‌های قهرمانی زون مرکز آسیا اشتراک کرد.
این تیم با شکست برابر ایران و پیروزی برابر قرقیزستان، تاجکستان و اوزبیکستان، موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های زون مرکز آسیا شد و جوانان افغانستان درخشش فوق‌العاده در این رقابت‌ها شدند.
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی، در یک رشته توییت نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر 19 را در رقابت‌های قهرمانی زون مرکز آسیا، تبریک گفت.
او در این مورد نوشت:" ما کسب مقام نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر 19 سال کشور در رقابت های مرکز آسیا را به تمام مردم عزیز افغانستان تبریک عرض مینماییم. بدون شک افتخار آفرینی ورزشکاران در میادین بین المللی باعث خرسندی ملت ما می گردد. این ستاره ها باعث افتخار هستند."
مجاهد در حالی قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر 19 را سال را تبریک گفته است که قبل از این امارات اسلامی از برنامه‌های فدراسیون فوتبال حمایت همه جانبه کرده‌بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала