Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: به فران چشم بسته اعتماد دارم، برای کسب سهمیه باید والنسیا را شکست دهیم

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با والنسیا، به حمایت از فران تورس پرداخت و اظهار داشت که بازی با والنسیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، بسیار مهم است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا خواهد رفت و با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی لالیگا، دیدار سختی در پیش دارند.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار، به اهمیت این دیدار اشاره کرد و اظهار داشت که نتیجۀ این دیدار برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، بسیار مهم است.
او در مورد مصاف با والنسیا گفت:" فکر می‌کنم باید با شدت بالایی بازی کنیم و وقفه‌ای در کارما نباشد. آن‌ها تیمی هستند که خوب پرس می‌کنند و مربی خوبی هم دارند. این بازی دشوار، با شدت زیاد و تهاجمی خواهد بود. هر بازی برای ما یک فینال است. باید در 4 تیم برتر باشیم. ما به پیروزی برابر والنسیا نیاز فوری داریم."
ژاوی در مورد وقت تلف شده گفت:" فکر می‌کنم وقت‌های تلف شده یک تقلب در فوتبال است. همه با قوانین فوتبال بازی می‌کنند. به همین دلیل گفتم که از نظر من عادلانه‌تر این است که در وقت‌های قانونی بازی کنیم تا از ضرر غیرضروری جلوگیری شود."
وی در مورد زمان بازی و فرصت کمتر برای استراحت گفت:" اگر من تصمیم گیرنده بودم زمان این دیدار را به ساعت 9 شب تغییر می‌دادم، زیرا شرایط فعلی بهترین سناریو بعد از انجام یک بازی بسیار فشرده نیست. به دلیل خستگی، ریکاوری برای بازیکنان دشوار بود، اما تقویم به این شکل تنظیم شده و ما شکایتی نداریم.

سرمربی بارسا در مورد فران که در بازی برابر ناپولی فرصت‌های زیادی را از دست داد، گفت:" ما حرف زدیم. اعتماد کاملی به او دارم. او بازیکن بزرگی است. او تغییر را رقم خواهد زد و شکی نسبت به آن ندارم."

ژاوی در مورد پدری گفت:" سعی می‌کنیم دقایق را بین بازیکنان تقسیم کنیم. او مهم است و به استراحت هم نیاز دارد. باید مثل بقیه مراقب او نیز باشیم ."
او در مورد بازگشت دپای و درخشش لوک نیز صحبت کرد و گفت:" اعتماد به نفس باعث تغییر همه چیز می‌شود. لوک عملکرد خوبی دار . او یک الگو است. استعداد دارد و کمک زیادی می‌کند. منتظر دپای هم هستیم. تقریبا آماده است. بازگشت او این هفته قطعی‌ست. بازیکنی است که در خودش گل دارد و پاس‌های آخرش کمک زیادی به ما می‌کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала