Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کهکشانی‌ها به دنبال به‌روزرسانی برنابئو در شب پذایری از پی‌اس‌جی + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
کار روی ساخت سانتیاگو برنابئو ادامه دارد و سران باشگاه قصد دارند تا قبل از دیدار با پی‌اس‌جی برخی موارد جدید به ورزشگاه اضافه شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کار بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به شدت ادامه دارد و کسانی که دخیل در کار هستند از فاصله نادر 13 روزه بین بازی‌های خانگی حداکثر استفاده را می‌برند، در حالی که رئال مادرید و گرانادا در 6 فبروری برگزار شد و بازی خانگی بعدی رئال مادرید فردا 19 فبروری مقابل آلاوز خواد بود.
کارگران ساختمانی با سرعتی چشمگیر به پیشرفت کاری شان ادامه می‌دهند و حتی قصد دارند که برای بازی برگشت مقابل پاریسن‌جرمن در 9 مارچ، برنابئو برخی موارد جدیدی داشته باشد.
تصاویری از جریان کار فعلی ورزشگاه توسط خاویر کایرتا یوتیوبر در کانال'Nave del Madridismo' پخش شده و در آن به نحوه جمع شدن سقف جدید اشاره شده و نشان داده می‌شود که کار روی بالاترین طبقه غرفه‌ها جریان دارد.
او همچنین نشان داد که کارگران چگونه ردیف‌های جدیدی از صندلی‌ها را روی سکوهای اصلی قرار می‌دهند، و توضیح داد که این صندلی‌ها باید برای بازی PSG آماده شوند، اگرچه به موقع برای بازی لالیگا سانتاندر مقابل آلاوز نخواهد بود.
علاوه بر این، او نشان داد که کجا می‌تواند یک جایگاه موقت در سمت غربی استادیوم وجود داشته باشد تا به هواداران بیشتری اجازه ورود داده شود و به آنها اجازه دهد نزدیک‌تر به زمین بنشینند. اما، کایرتا اضافه کرد که بعید است این اتفاق بیفتد.
حتی هنوز هم، هوادارانی که در بازی PSG حضور دارند، متوجه پیشرفت‌های قابل توجهی در آثار برنابئو خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала