Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توجه ویژۀ کریس و همسرش به زیبایی؛ افتتاح سومین کلینیک زوج رونالدو در اسپانیا + عکس

© AP Photo / Joel C Ryan/InvisionКриштиану Роналду и его подруга Джорджина Родригес на European MTV Awards в Севилье, 2019 год
Криштиану Роналду и его подруга Джорджина Родригес на European MTV Awards в Севилье, 2019 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز در حال افتتاح یک کلینیک جدید در والنسیا هستند که به تشخیص، درمان و تحقیق ریزش مو اختصاص دارد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز علیرغم اینکه چند سالی است در اسپانیا زندگی نمی کنند، همچنان در این کشور در حال سرمایه‌گذاری اند و می‌خواهند حضور فعال در عرصه تجارت در این کشور داشته باشد.
کریس در کنار چند هوتل، کلینیکی به نام " Insparya" در اسپانیا دارد که دربخش زیبایی و به خصوص تداوی ریزش مو و کشت مو فعالیت دارد.
فوق ستاره اسپانیایی حالا در آستانۀ افتتاح سومین نمایندگی این کلینیک در شهر والنسیا است و می‌خواهد در کنار شهرهای مادرید و ماربلا در این شهر نیز فعالیت داشته باشد.
در این کلینیک که توسط شریک تجاری رونالدو و مدیر عامل اینسپاریا، پائولو راموس تأسیس شده است، نزدیک به 2 میلیون پوند سرمایه‌گذاری صورت گرفته و تعمیر آن دارای 4 اتاق درمان ریش مو و 12 اتاق پیوند و کشت مو است.
گفته می‌شود که جورجینا رودریگز جز هیئت مدیره این کلینیک مو است و به عنوان نماینده رونالدو از فعالیت‌ها نظارت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала