Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبری از تمدید نیست؛ روبرتو از بارسا می‌رود

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгроки команд FC Barcelona и Athletic Bilbao во время матча
Игроки команд FC Barcelona и Athletic Bilbao во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، سرجی روبرتو بزودی بارسلونا را ترک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپورت کاتالونیا چاپ کشور اسپانیا گزارش می‌دهد، مذاکرات و گفت‌وگوها بر سر دست‌یابی به توافقی برای موضوع تمدید قرارداد سرجی روبرتو، مدافع هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا با مقامات و مسئولان این تیم کاتالانی به طور کامل شکست خورده و متوقف شده است.
طبق این گزارش، گفته می‌شود که برگزاری جلسات انجام مذاکرات بر سر دست یافتن به توافق طرفین به منظور تمدید قرارداد فی مابین مقامات باشگاه بارسلونا و سرجی روبرتو به طور غیر قابل باور و کاملاً متوقف و این ماجرا با شکست مواجه شده است.
قرارداد کنونی سرجی روبرتو با مدیریت باشگاه آبی و اناری پو‌شان شهر بندری بارسلون در پایان رقابت‌های فصل جاری لالیگای اسپانیا به پایان خواهد رسید و بر اساس همه شواهد، این آخرین قرارداد این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی با مدیران و مسئولان بلوگرانا خواهد بود.
سرجی روبرتو، بازیکن 30 ساله و ملی‌پوش اسپانیایی کاتالان‌ها فوتبال خود را در آکادمی مشهور و سرشناس لاماسیای بارسلونا آغاز کرد و تا کنون 316 مرتبه با پیراهن آبی و اناری رنگ باشگاه بارسلونا در میادین مسابقات مختلف حاضر شده و هم‌چنین موفق گشته که بیست و سه جام و عنوان قهرمانی نیز همراه با این باشگاه کاتالانی به دست آورد.
با این اوصاف، به نظر می‌رسد که این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی دیگر در جمع شاگردان ژاوی هرناندز و در میان نفرات و بازیکنان باشگاه بارسلونای اسپانیا جایی نخواهد داشت و با شکستی که در مسیر انجام مذاکرات برای دست‌یابی به توافق بر سر امضای قرارداد جدید با کاتالان‌ها به وجود آمده است، سرجی روبرتو به زودی راهی تیم دیگری خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала