Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز بعد از شکست پاریس خیلی ناراحت بود، بد بودیم، اما هنوز پیشتاز لالیگا هستیم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار با آلاوز حضور پیدا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در هفته 25 رقابت های لالیگا، امشب میزبان تیم فوتبال آلاوز خواهد بود.
آنچلوتی که تیمش زیر بار انتقاد شدید بخاطر شکست برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان و نمایش ضعیف است، در نشست خبری قبل از تقابل با آلاوز شرکت کرد و در خصوص این مسابقه گفت:
بازی فردا؟
آلاوز خوب کار می کند، ما بعد از شکستی که به ما صدمه زیادی زد می آییم و از بازی بدی که انجام دادیم آگاه هستیم، بنابراین روی این بازی متمرکز شده ایم و همچنان پیشتاز لالیگا هستیم. تیم کامل است و این نشانه خوبی برای آماده شدن خوب است، همه خوب و هیجان زده هستند، اما در نهایت من باید 11 بازیکن را در ترکیب انتخاب کنم و انتخاب بهترین بازیکنان دشوار است
بازی پاریسن جرمن
مقابل پاریس بازی بسیار بدی انجام دادیم، از دفاع گرفته تا کروس و مودریچ، شب بدی بود. در پانزده دقیقه اول بیشتر از بیست دقیقه آخر اذیت شدیم.
فشار مدیران پاریس به داور؟
من بد فکر نمی کنم، اما به اورساتو گفتم که کارت های زرد سخت‌گیرانه بود.در کل ما باید گل های بیشتری به ثمر برسانیم و بنزما زمانی که او در سلامت کامل باشد به ما کمک می کند. همه می دانند که او مقابل پاریس بازی کرد درحالی که به تازگی از مصدومیت بازگشته است.
امباپه؟
این تیم می تواند رقابت کند و البته باشگاه همیشه به آینده فکر می کند، جایی که هر سال تیم تلاش می کند پیشرفت کند. او در بازی رفت خیلی ما را آزار داد، اما در بازی سه هفته بعد این طوری نخواهد بود.
وینیسیوس؟
وینیسیوس در ژانویه تلاش شگفت انگیزی انجام داد، بنابراین طبیعی است که سطح او کمی پایین بیاید، او در مسابقات بعدی موثرتر خواهد بود
انتقاد؟
هیچ توجیهی وجود ندارد، ما خیلی بد بودیم، من اولین کسی هستم که مسئولیت را می پذیرم، با رئیس باشگا صحبت کردم، او هم خیلی ناراحت بود.
شانس رئال برای قهرمانی در UCL؟
ما هرگز نگفتیم که می توانیم لیگ قهرمانان را ببریم، اما تیم ما می تواند رقابت کند، ما در برابر بهترین بازیکنان جهان بد بازی کردیم و سه هفته یگر دوباره با آنها رقابت خواهیم کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала