Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری مادر فودن در منچستر با سه مرد ناآشنا + ویدیو

© REUTERS / Pool / Facundo ArrizabalagaФутболист сборной Англии Фил Фоден в бою с шотландцем Эндрю Робертсоном во время матча группы D ЕВРО-2020 между Англией и Шотландией
Футболист сборной Англии Фил Фоден в бою с шотландцем Эндрю Робертсоном во время матча группы D ЕВРО-2020 между Англией и Шотландией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
کلر فودن مادر فیل فودن ستاره جوان منچسترسیتی در شهر منچستر با سه مرد درگیر شد که ویدیوی نشر شده از دعوای وی در بریتانیا غوغا به پا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ دز ویدیی که در صفحات مجازی خبرساز شده که درگیری "کلر فودن" مادر فیل فودن را نشان می‌دهد که در آن وی با سه مرد جدال دارد.
ابتدا این درگیری در منچستر AO Arena ثبت شد که پس از شکست منچسترسیتی در خانه مقابل تاتنهام (2-3) رقم خورد و این رویداد شنبه شب اتفاق افتاد.
در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، فیل فودن به همراه "ربکا کوک" شریک زندگی اش در ویدیوی به تصویر کشیده شده که در یک راهرو قدم می‌زنند و توسط سه مرد مورد سرزنش قرار می‌گیرند. به این ترتیب بازیکن ملی پوش انگلیسی به آنها پاسخ می‌دهد و به راه خود ادامه می‌دهد تا وارد اتاقی می‌شود که زن‌اش در مقابل دروازه توقف می‌کند و همان موقع است که درگیری شروع می‌شود.
سپس زن دیگری به این موضوع می‌پیوندد که احتمالاً مادر فودن است. زن دوم با حالتی عصبی شروع به هُل دادن یکی از مردها می‌کند و او با مشتی پاسخ می‌دهد که باعث می‌شود همه چیز از کنترل خارج شود. خود فودن نیز به مبارزه می‌پیوندد، هرچند در نهایت در همان ویدیو شنیده می‌شود که او را کنار می‌زنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала