Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگنیک: "پیروزی بر لیدز ثابت می‌کند که ما متحد هستیم"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد بر این‌که رختکن تیم‌اش آرامس تأکید می‌کند و پیروز برابر حریف را دلیلی بر اتحاد آنها می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک؛ امشب منچستریونایتد در یک بازی دراماتیک توانست حریف‌اش لیدزیونایتد را 4-2 شکست دهد.
در حالی‌که رسانه‌های بریتانیایی گزارش می‌کردند که درگیری‌هایی بین بازیکنان رخ داده، از جمله جنگ قدرت برای کاپیتانی بین مگوایر و کریستیانو رونالدو.

رانگنیک اما پس از بازی امشب گفت: "این عملکرد بهترین پاسخی بود که می‌توانستیم به برخی از مقالات هفته گذشته بدهیم که در رختکن اختلال ایجاد شده است. این یک بازی بود که فقط با ذهنیت در تیم می‌توانید پیروز شوید. این یک برد مهم بعد از نتایج روز شنبه بود. ما باید پیروز می‌شدیم و امیدوارم روش پیروزی ما انرژی بیشتری برای بازی در مادرید (در لیگ قهرمانان اروپا) هفته آینده و مقابل واتفورد در روز شنبه به ما بدهد."

رانگنیک اضافه کرد: "در عرض چند دقیقه بازی 2-2 شد. پنج دقیقه طول کشید تا خودمان را تکان دهیم. پس از آن واکنش نشان دادیم. عالی بود، بلوغ مان را نشان دادیم و در پایان واقعا مستحق بُرد بودیم."

در سوی دیگر مارسلو بیلسا سرمربی لیدز با رسیدن به این موقعیت، احساس می‌کند تیمش باید امتیازی حداقلی از بازی می‌گرفت، زیرا شکست آنها را به‌طور خطرناکی به منطقه سقوط نزدیک کرد.

بیلسا گفت: "بعد از این‌که به سطح برگشتیم، این شانس را داشتیم که 3-2 پیش برویم و آنها مستقیماً بالا رفتند و دوباره گل زدند. ما در تلاش برای بازگشت به بازی بهتر از زمانی که می‌خواستیم نتیجه را حفظ کنیم، بازی کردیم، اما چیزی تکرار شده که حل کردن آن دشوار است. ما باید بهتر دفاع کنیم. غیرممکن است که نگران نباشیم. ما 50 گل دریافت کرده‌ایم. به نظر شما نمی‌توانم نگران باشم؟ چگونه می‌توانم احساس مسئولیت نکنم؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала