Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لت‌وکوب مادر ستارۀ سیتی بعد از شکست مقابل اسپرز

© REUTERS / Pool / Facundo ArrizabalagaФутболист сборной Англии Фил Фоден в бою с шотландцем Эндрю Робертсоном во время матча группы D ЕВРО-2020 между Англией и Шотландией
Футболист сборной Англии Фил Фоден в бою с шотландцем Эндрю Робертсоном во время матча группы D ЕВРО-2020 между Англией и Шотландией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
مادر فیل فودن بازیکن ملی‌پوش انگلیسی من‌سیتی شب بدی را سپری کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم پپ گواردیولا با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا منچسترسیتی مورد انتقاد قرار بگیرد و امیدهای لیورپول برای تلاش در زمینه کسب قهرمانی لیگ انگلیس شدت بگیرد.
حالا تصاویری در شبکه های اجتماعی وایرال شده است که نشان می دهد که کلر فودن مادر بازیکن جوان منچسترسیتی پس از شکست تیم گواردیولا مورد لت‌وکوب گروهی از مردان قرار می گیرد.
در حقیقت به نظر می رسد که این افراد به فیل فودن توهین کرده اند و همین مسئله شروعی برای درگیری بوده است.
البته این اولین جنجالی نیست که مادر فودن در آن دخیل بوده است بلکه در اواخر سال 2021 نیز این زن 41 ساله در یک درگیری حضور داشته است که تصاویری از کبودی صورت مادر فودن پس از این درگیری منتشر شده بود.
فیل فودن زمانی گفته بود که مادرش طرفدار منچسترسیتی و پدرش طرفدار یونایتد بوده است. وی گفته است:
"اگر سیتی گل بزند، مادرم مقابل صورت پدرم خوشحالی می کند و اگر یونایتد گل بزند، پدرم جبران می کند. به همین خاطر دربی ها در خانه ما خیلی سخت هستند!"
فعلا منچسترسیتی و فودن به ماجرای لت‌وکوب دیشب واکنشی نشان نداده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала