Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیدز 2 من‌یونایتد 4؛ شیاطین الاند رود را آتش کشیدند

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در شب کم فروغ رونالدو موفق به پیروزی پر گل مقابل حریفش شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال لیدز یونایتد و منچستریونایتد در چهارچوب هفته 26 لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الاند رود در یورک‌شایر به میزبانی لیدزی‌ها به مصاف هم رفتند که این مسابقه با درخشش برونو فرناندس با پیروزی شیاطین سرخ به کار خود پایان داد.
در این مسابقه در دقیقه 34 هری مگوایر، در دقیقه 45 برونو فرناندس، در دقیقه 70 فرد و در دقیقه 88 آنتونی الانگا برای مردان رانگ‌نیک موفق به گلزنی شدند و گل‌های لیدز نیز در 53 توسط رودریگو مورنو و در دقیقه 54 رافینیا به ثمر رسید.
منچستریونایتد با این پیروزی 46 امتیازی شد و با اختلاف 4 امتیازی نسبت به وست‌هم و آرسنال در رده چهارم جدول باقی ماند و لیدز یونایتد نیز با با 23 امتیاز در رده 15 جدول قرار دارد.
کریستیانو رونالدو در این مسابقه بازی کم‌فروغی را پشت سر گذاشت و موفق به گلزنی نشد؛ اما دیگر مرد پرتگالی میدان یعنی فرناندس با گلزنی ششمین گل خود مقابل لیدزیونایتد را در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند تا لیدز تبدیل به محبوب‌ترین قربانی ستاره پرتگالی شود زیرا وی بیشترین گل را مقابل این تیم بیشتر از هر تیم دیگری به ثمر رسانده است. همچنین فرناندس در این مسابقه یک پاس گل زیبا نیز به الانگا داد تا عملکرد خوب خود را تکمیل کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала