Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی همچنان با نسخۀ ضعیف؛ نمرۀ پایینی دیگر برای لئو

© REUTERS / Benoit Tessier Лионель Месси из Пари Сен-Жермен в бою с Энтони Лопесом из Олимпийского Лиона
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен в бою с Энтони Лопесом из Олимпийского Лиона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
پس از عملکرد ضعیف مقابل رئال مادرید، حالا مسی در مقابل نانت نیز نتوانست بدرخشد.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن جرمن در مقابل نانت با نتیجه سه بر یک شکست خورد و لیونل مسی نیز به عنوان یکی از بازیکنان ناکام بازی از تیغ تیز انتقادها دور نماند.
نشریه اکیپ نمره 4 از 10 را برای مسی انتخاب کرده تا از عملکرد لئو در این بازی انتقاد کند. امباپه نمره 3 را کسب کرده در حالی که جورجینیو واینالدوم نمره 2 را کسب کرده است.
مسی در مقابل نانت در نیمه اول دو موقعیت ایجاد کرد اما گیه و امباپه نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند. لافونت دروازه بان نانت البته به خاطر شب درخشانش نمره 10 از 10 را کسب کرده است.
در نیمه دوم بازی، مسی به نیمار پاس گل داد تا تک گل پی اس جی در این بازی به ثبت برسد. از سویی نیمار پاسی را به امباپه داد که باعث شد تا بازیکن فرانسوی از حریف پنالتی بگیرد که نیمار این پنالتی را به شکل عجیبی خراب کرد.
مسی در این بازی در پست بال راست قرار گرفت که اکیپ در مورد عملکردش نوشته است:
" لئو نقشی را شبیه کوارتربک در فوتبال امریکایی داشت. در دقیقه 85 یک موقعیت را از دست داد و در جریان بازی اثر کافی را نداشت."
مسی پس از بازی مقابل رن و رئال مادرید برای سومین بازی متوالی نمره ای زیر 5 را از اکیپ گرفته است. لئو در این فصل فقط دو گل در لیگ فرانسه به ثبت رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала