Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناامیدی پوچتینو از نتیجه پاریسی‌ها؛ " ما واقعا ناراحتیم، از نتیجه ناامید شدیم"

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو پس از شکست سنگین تیم‌اش مقابل پاریسن‌جرمن مقابل نانت ناامید شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از شکست شوک آور پاریسی ها در زمین نانت؛ مائوریسیو پوچتینو سرمربی 49 ساله پاریسن‌جرمن ابراز ناامیدی کرد و گفت که نکات منفی تیم‌اش بیشتر از نکات مثبت بود.
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
ورزش
نانت 3 پی‌اس‌جی 1؛ طوفان یک نیمه‌ی نانت یاران مسی را محو کرد + عکس

او بعد از شکست این تیم اظهار داشت: "ما واقعا ناراحتیم، از نتیجه ناامید شدیم زیرا بد بازی نکردیم و نکات مثبت زیادی داشتیم. بازی را به خاطر چند لحظه که آنها در مقابل دروازه بسیار بالینی بودند، باختیم. ما مجبور شدیم تاوان آن را پرداخت کنیم."

پوچتینو اضافه کرد: "برای من نکات مثبت زیادی وجود دارد، اما وقتی 3-1 مقابل نانت شکست می‌خورید، یافتن آنها دشوار است. این مسئولیت من است که آنها را پیدا کنم و سعی کنم مشکلاتی را که امشب داشتیم برطرف کنم. فکر نمی‌کنم خسته بودیم. این یک بازی متفاوت و رقابت متفاوت بود. ما از آن آگاه بودیم اما شرایط را خیلی خوب مدیریت نکردیم."

پاریسن‌جرمن روز سختی را تجربه کرد زیرا در همان نیمه اول 3-0 شکست خورد. تنها گل این تیم را نیمار در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند. با این حال، نانت برای کسب هر سه امتیاز مقابل غول لیگ 1 برنده شد.
پیش از بازی مقابل نانت، پی‌اس‌جی چهار بُرد متوالی در لیگ کسب کرده بود که اینها شامل بردهای رضایت بخش مقابل ریمز و لیل نیز می‌شود. (هر کدام با اختلاف چهار گل)
با این حال، لازم به ذکر است که پاریسن‌جرمن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی سختی در میانه هفته مقابل رئال مادرید داشت ولی با این حال، موفق به پیروزی 1-0 شد.
پاریسی‌ها همچنان در جدول رده بندی لیگ 1 جایگاه بهتری دارند.
با وجود شکست؛ این تیم همچنان در صدر جدول رده بندی جا خوش کرده و از 25 امتیاز 59 امتیاز کسب گرفته و با المپیک مارسی 13 امتیاز فاصله دارد.
مائوریسیو پوچتینو قصد دارد اولین قهرمانی خود در لیگ 1 را با پاریسن‌جرمن کسب کند. این باشگاه در فصل گذشته تنها با یک امتیاز از کسب عنوان قهرمانی باز ماند.
پی‌اس‌جی در 26 فبروری میزبان سنت اتین خواهد بود و سپس در 5 مارچ به مصاف نیس خواهد رفت. آنها سپس به سانتیاگو برنابئو می‌روند تا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید بروند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала