سفیر روسیه در امریکا: روسیه هیچ برنامه ای برای یورش به اوکراین ندارد

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в Соединённых Штатах Америки Анатолий Антонов
Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в Соединённых Штатах Америки Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
سفیر روسیه در ایالات متحده امریکا گفت: هیچ یورش روسیه به اوکراین وجود ندارد، همانطور که هیچ طرحی از این نوع وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، اناتولی انتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده، روز یکشنبه در شبکه تلویزیونی CBS اعلام کرد، که طرف روسی در حال برنامه ریزی برای "تهاجم" به اوکراین نیست و در حال حاضر آن را انجام نمی دهد.
او گفت: "هیچ تهاجمی وجود ندارد. و چنین طرح هایی وجود ندارد".
Вид на московский Кремль с Замоскворечья в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
واکنش کرملین به اظهارات غرب درباره تاریخ‌های ادعایی "تهاجم" روسیه به اوکراین
انتونوف با اشاره به اینکه فدراسیون روسیه هنوز دونباس را بخشی از اوکراین می‌داند، گفت: روسیه تلاشی برای تصرف سرزمینی از دیگر کشورها ندارد.
او گفت: "ما در تلاش برای تصاحب هیچ سرزمینی از هیچ کشوری نیستیم. من می خواهم تأیید کنم که دونباس و لوگانسک بخشی از اوکراین هستند".
ضمانت های امنیتی
سفیر روسیه گفت، که روسیه می خواهد تضمین های قانونی الزام آور امنیت خود را روی کاغذ ببیند.
او گفت: "ما می خواهیم همه چیز روی کاغذ ثابت شود. ما می خواهیم تضمین های قانونی الزام آور امنیت روسیه را ببینیم. ما نمی خواهیم شاهد موج بعدی گسترش ناتو باشیم".
نظم جهانی
انتونوف گفت، که روسیه از این واقعیت نشأت می گیرد که در حال حاضر موضوع کلیدی وضعیت اطراف اوکراین نیست، بلکه این است که نظم جهانی چگونه خواهد بود، آیا اصل تقسیم ناپذیری امنیت رعایت می شود یا خیر.
او گفت: "امروز مشکل اوکراین نیست، مشکل این است که نظم جهانی در آینده چگونه خواهد بود، آیا می‌توانیم به طور مشترک تضمین‌های امنیتی محکمی برای همه ایجاد کنیم، بدون اینکه اصل بسیار مهم تقسیم ناپذیری امنیت برای همه را نقض کنیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала