Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد سهمیه نگیرد، رونالدو میرود!

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در صورتی که رونالدو بخواهد باشگاه را ترک کند، مانعی بر سر راه او نخواهد گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش ها در انگلیس، منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو اجازه می دهد تا تابستان امسال از این تیم کناره گیری کند، البته در صورتی که به وضوح اعلام کند که می خواهد اولدترافورد را ترک کند.
ستاره پرتگالی و اسطوره محبوب الترافورد که پس از 12 سال تابستان امسال با قراردادی دو ساله به جمع شیاطین سرخ پیوست، شرایط خوبی را در این تیم سپری نمیکند و به نظر میرسد این فصل از جام برای منچستری ها خبری نیست.
این بازیکن 37 ساله که عملکرد بدی در تیمش نداشته است، از عملکرد تیم نا امید است و در این اواخر زمزمه هایی مبنی بر اختلاف بین او سرمربی تیم نیز شنیده میشود.
حالا دیلی میرور گزارش داده است که منچستریونایتد در صورت درخواست فوق ستاره پرتغالی در خصوص جدایی در تابستان امسال، سد راه رونالدو نخواهد شد.
گزارش ها حاکی از آن است که اگر یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند، رونالدو این تیم را در تابستان ترک خواهد کرد و یونایتد هیچ مخالفتی در این راستا با ین ستاره نخواهد کرد.
این در حالیست که شیاطین سرخ قهرمانی را از دست داده اند، از جام حذفی و جام اتحادیه کنار رفتند و تنها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور دارند.
این تیم برای قرارگیری در میان 4 تیم جدول نیز رقابت بسیار فشرده ای را با سایر تیم ها خواهد داشت و فصل پر فراز و نشیبی در انتظار این تیم و CR7 خواهد بود.
این باشگاه در طول 9 سال گذشته 900 میلیون پوند برای بازیکنان هزینه کرده است، اما نتوانسته است در این مدت یک چالش معتبر برای عنوان قهرمانی ایجاد کند.
رونالدو که با 15 گل همچنان بهترین گلزن یونایتد است، چند شب پیش پس از 6 بازی ناکامی سرانجام در بازی برابر برایتون پایش به گلزنی برای شیاطین سرخ باز شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала