Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی نگران افت مثلث خط میانی

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانۀ دیدار بازگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاریسن‌جرمن، نگران افت ستاره‌هایی چون کاسمیرو، مودریچ و تونی کروس است زیرا این بازیکن کارآیی گذشته را ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ از زمانی که کارلو آنچلوتی توانست آن‌ها را برای اولین بار مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا در ماه اکتبر کنار هم استفاده کرد، درخشش خوبی در ترکیب ثابت سرمربی ایتالیایی داشتند اما تاثیر آن‌ها اخیراً کمرنگ شده است، که مایه نگرانی کادر فنی است.
مثلث خط میانی رئال مادرید، در یازده بازی اولی که با هم در ترکیب در این فصل فیکس شدند، یازده پیروزی کسب کردند که بردهایی نظیر ال‌کلاسیکو، سویا، اتلتیکو و اینتر شامل نمایش درخشان آن‌ها بود.
اما در بازی‌های اخیرتأثیر این بازیکنان اندک بوده و در بعضی بازی‌ها اصلا خوب نبوده‌اند. در حقیقت مثلث کاسمیرو، مودریچ و کروس درهفت تا از چهارده بازی اخیر رئال فیکس بوه اند که حاصلش سه برد، سه شکست و یک تساوی بوده است.
این مثلث هیچ کدام از سه بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر نگذاشته است. آنچلوتی به همین دلیل مقابل آلاوز تصمیم گرفت که کروس را روی نیمکت بنشاند و از والورده استفاده کند.
برای بازی برگشت با پی‌اس‌جی نیز کاسمیرو محروم است و خبری از این مثلث نیست. این مثلث خط هافبک سال‌های درخشان زیادی را در رئال داشته اند اما به نظر می‌رسد که به پایان مسیرشان رسیده اند و باید جای شان را به جوان بدهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала