Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال بازگشت گریزمن به بارسلونا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمن
گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی به دلیل نامشخص بودن آینده دیگو سیمئونه ممکن است به بارسلونا بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن، تابستان گذشته و پس از دو فصل ناکام در بارسلونا، به صورت قرضی و با بند خرید اختیاری راهی اتلتیکومادرید شد. این بازیکن امیدوار بود با بازگشت به تیم سابقش بدرخشد و به روزهای اوج خودش باز گردد.
با این حال، بازگشت به باشگاه سابق او آنطور که بسیاری پیش بینی می‌کردند مثمر ثمر نبوده و این بازیکن 30 ساله تنها 8 بار در 22 بازی در تمام رقابت‌های این فصل گلزنی کرده که بسیار کمتر از حد انتظار بوده است.
عدم درخشش گریزمن سبب شده تا مدیران اتلتیکومادرید به فکر دائمی نکردن قرارداد وی در تابستان آینده باشند و وی را به نیوکمپ برگردانند. طبق گزارش ال ناسیونال، دوران حضور این بازیکن فرانسوی در واندا متروپولیتانو ممکن است در پایان فصل 2021-2022 و زودتر از موعد به پایان برسد.
طبق قرارداد گریزمن، اتلتیکو تنها در صورتی می‌تواند او را در باشگاه نگه دارد که او در 50 درصد از بازی‌ها برای این تیم به میدان برود و با چنین شرایطی، گزینۀ خرید 40 میلیون یورویی موجود در قرارداد او را فعال خواهد شد. اگر بند خرید دائمی ستاره فرانسوی فعال نشود، برنده جام جهانی 2018 به باشگاه اصلی‌اش بارسلونا باز خواهد گشت.
از سویی هم اتلتیکومادرید با دیگو سیمئونه که یکی از حامیان اصلی گریزمان است، نتایج خوبی در فصل جاری کسب نکرده و آیندۀ سرمربی آرجانتینی نیز در هالۀ از ابهام قرار دارد.
گفته می شود بارسلونا تمایلی به بازگرداندن گریزمن به نیوکمپ ندارد، زیرا قصد دارد از مبلغ 40 میلیون یورویی فروش او برای جذب بازیکنان جدیدی چون هالند استفاده کند. ژاوی سرمربی بلوگرانا اما با آمدن برنده جام جهانی 2018 مشکلی ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала