Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام به دنبال راهی برای تمدید قرارداد کین است

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
در حالی که رسانه‌ها از تمایل هری کین به جدایی از تاتنهام خبر می‌دهند، این باشگاه به دنبال راهی است تا قرارداد وی را تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در تابستان 2021 به جذب کین نزدیک شد، اما دنیل لوی، رئیس تاتنهام، پیشنهاد 127 میلیون پوندی قهرمان لیگ برتر را رد کرد و اجازه نداد تا مهاجم تیمش جدا شود.
این موضوع منجر به اختلاف بین اسپرز و کین شد و این مهاجم نتوانست در تمرینات پیش فصل حاضر شود و در دو بازی اول فصل حضور نداشت.
شروع ضعیف فصل برای کین، با زدن تنها دو گل لیگ قبل از کریسمس، این سوال را مطرح کرد که آیا این بازیکن 28 ساله هنوز تمایل و ذهنیتی برای رسیدن به بهترین فرم و درخشش در تاتنهام دارد یا خیر. اما به نظر می‌رسد که او اکنون بسیار خوشحال است و دو گل او مقابل سیتی می‌تواند نشان دهندۀ توانایی، ظرفیت و پوتانسیل بالای او باشد.
از سویی هم درخشش وی برابر سیتی سبب شده تا بار دیگر مورد توجه باشگاه‌های مطرح انگلیسی از جمله دو تیم برتر شهر منچستر قرار گیرد.
با این حال اسپرز امیدوار است بتواند کین را حفظ کند و به دنبال راهی است تا قرارداد ستاره انگلیسی را تمدید و پروژه آینده باشگاه را برمحور او بنیاد کند.
حضور آنتونیو کونته در اسپرز باعث بالارفتن جایگاه و سطح این تیم شده است و این سرمربی ایتالیایی عاملی حیاتی برای ماندن کین خواهد بود.
کین از لوی می‌خواهد که از خواسته‌های کونته در نقل‌وانتقالات حمایت کند تا شانس اسپرز برای پایان دادن به انتظار 14 ساله خود برای کسب جام را افزایش دهد و وی نیز در این تیم بماند.
قرارداد فعلی کین تا 2024 با اسپرز اعتبار دارد و اگر این تیم بتواند در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد و اگر کونته بماند، می‌تواند برای متقاعد کردن کاپیتان تیم ملی انگلیس برای ماندن حداقل یک فصل دیگر کافی باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала