Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و رونالدو در یک تیم؛ پی‌اس‌جی به واسطه زیدان، کریس را به پاریس می‌آورد + عکس

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن در صورتی که امباپه این تیم را ترک کند، کریستیانو رونالدو را به عنوان جانشین ستاره فرانسوی جذب خواهد کرد و این طرح در صورت آمدن زیدان پاریس‌ امکان‌پذیر است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه در پایان فصل با پی‌اس‌جی به اتمام می‌رسد و ممکن است وی پاریس را به مقصد مادرید ترک کند. سران این باشگاه از حالا به دنبال پیدا کردن جانشین برای وی هستند و چند گزینه‌ را زیر نظر دارند.
یکی از بازیکنان مورد نظر کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد است و ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پا‌ریسن‌‌‌‌جرمن، قصد دارد، در صورت جدایی امباپه، پروژه جذب کریس را رقم بزند و وی را هم‌بازی لیونل مسی سازد.
از سویی هم جدایی پوچتینو و رفتن وی به یونایتد، در تابستان آینده قابل پیش‌بینی است و سران پی‌اس‌جی می‌خواهند زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، هدایت تیم را به عهده بگیرد و جانشین پوچ شود.
با آن که قبل از این رسانه‌های انگلیسی پیوستن رونالدو را به پی‌اس‌جی غیرممکن عنوان کرده بودند، اما به نظر می‌رسد که حضور زیدان روی نیمکت پی‌اس‌جی، کریس را وسوسه خواهد کرد زیرا ستاره پرتگالی با مربی فرانسوی بهترین روزهای دوران فوتبالی‌اش را تجربه کرده و موفق به کسب سه جام لیگ قهرمانان اروپا به صورت پیهم شده است.
رونالدو، در هفته‌های اخیر نشان داده که تمایلی به ماندن در یونایتد در صورت ناکامی این تیم در کسب سهمیه حضور در چمپیونزلیگ، ندارد و اگر چنین اتفاقی بیفتد، در تابستان جدا خواهد شد که پیوستن به جمع پاریسی‌ها یکی از گزینه‌های ایده‌آل ستاره پرتگالی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала