Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر امباپه بارسا را ناامید کرد؛ کاتالان‌ها شانسی برای جذب کلیان ندارند

© REUTERS / ALBERT GEAکیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - FC Barcelona v Paris St Germain - Camp Nou, Barcelona, Spain - February 16, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe in action with Barcelona's Gerard Pique
کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن      Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - FC Barcelona v Paris St Germain - Camp Nou, Barcelona, Spain - February 16, 2021  Paris St Germain's Kylian Mbappe in action with Barcelona's Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
ویلفرد امباپه پدر کلیان امباپه ستاره فرانسوی دنیای فوتبال گفته است که وی طرف‌دار بارسلونا است اما پسرش دوست‌دار رئال مادرید است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن تا تابستان 2022 اعتبار دارد و روزنامه اسپانیایی خبر داده ‌اند که این مهاجم قصد دارد قراردادش را با این تیم تمدید نکند تا در نهایت بتواند در در تابستان به صورت آزاد راهی رئال مادرید شود.
کهکشانی‌ها تمام تلاش شان را دارند تا مانع تمدید وی با پی‌اس‌جی شوند و با ارائه پیشنهاد مناسب وی را جذب و خط حملۀ شان را برای چندین فصل بیمه سازند.
با این حال امروز گزارش‌هایی مبنی بر فشار رئال بر این بازیکن مطرح شد و رسانه‌های مدعی بودند که کهکشانی‌ها به ستاره فرانسوی گفته اند که تابستان پیشرو آخرین فرصت برای او خواهد بود تا لباس رئال را بپوشد و در غیر آن هرگز نخواهد توانست تا به برنابئو بیاید.
پس از نشر این گزارش ادعایی مبنی بر نارضایتی امباپه و تغییر جهت دادن وی به سمت بارسلونا مطرح شد و رسانه‌های کاتالانی مدعی شدند که ممکن کلیان در تابستان به بارسا بپیوندد.
ویلفرد امباپهپدر کلیان امباپه اما چنین گزارش‌ها را با بیان این که پسرش طرف‌دار رئال مادرید است، رد کرد و اظهار داشت که اگر ستاره فرانسوی راهی نیوکمپ شود، دیگر هرگز قادر به پوشیدن لباس رئال مادرید نخواهد بود.
او در این مورد گفت:" من طرفدار بارسلونا هستم، اما کیلیان هوادار رئال مادرید است. اگر او به بارسا برود، دیگر هرگز نمی‌تواند برای مادرید بازی کند. اما اگر او فصل بعد در تیم دیگری بازی کند در آینده باز هم شانس حضور در رئال مادرید برای او مهیا خواهد بود."
این در حالی‌ست که بارسا بیشتر از امباپه علاقه‌مند به جذب ارلینگ هالند از دورتموند است و با توجه به این که امباپه با رئال مادرید در ارتباط بوده‌است، این باشگاه حتی ابراز تمایل نیز به جذب وی نکرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала