Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پشیمانی ستاره تازه وارد هالندی از حضور در بارسلونا

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای
ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
ممفیس دیپای از انتقال به بارسا پشیمان شده است و دوست دارد به باشگاه سابقش برگردد.
به گزارش اسپوتنیک،  طبق ادعای نشریه "Le Quotidien" فرانسه، ممفیس دیپای که در لیون کاپیتان بود و محبوبیت زیادی نیز بین هواداران داشت، بازگشت به این باشگاه را اتفاقی مثبت ارزیابی می‌کند؛ ولی این اتفاق به سادگی میسر نخواهد بود.
در تابستان گذشته بود که بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره دیپای از لیون جدا شد و به بارسلونا پیوست تا با سرمربی محبوب خود یعنی رونالد کومان کار کند.
روز‌های آغازین حضور ستاره هلندی در بارسا نسبتا خوب پیش رفت، اما در ادامه شرایط برای او تغییر کرد. در اوایل فصل بود که بعد از کسب چند نتیجه ضعیف رونالد کومان از هدایت بارسلونا برکنار شد و جای خود را به ژاوی هرناندز داد.
به نظر می‌رسد که این جابه جایی در جایگاه ممفیس دیپای نیز تأثیرگذار بوده و ژاوی علاقه چندانی به سبکِ بازی این بازیکن نشان نداده است.
البته باید به این نکته هم توجه کرد که دیپای اخیرا با مصدومیت روبه رو شده و از فرم همیشگی خود دور بوده است. با اضافه شدن فران تورس، آداما ترائوره و پیر امریک اوبامیانگ به خط حمله بارسا کار برای دیپای دشوار شده است.
از سوی هم، نشریه "اسپورت" خبر داده که دیپای در پایان فصل از جمع آبی و اناری‌ها جدا خواهد شد و به احتمال زیاد راهی سری‌آ ایتالیا می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала