پوتین: روسیه از همان آغاز اقدامات لازم برای حل مسالمت آمیزبحران دونباس را انجام داد

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آیا پوتین تست کرونا داده است؟
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می‌گوید کشورش تمام اقدامات لازم برای حل صلح آمیز تنش ها در منطقه دونباس را انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در نشست فوق العاده شورای امنیت این کشور گفت، روسیه هرآنچه لازم بود انجام داد تا تنش ها در جمهوری های دونتسک و لوهانسک به گونه‌ای صلح آمیز رفع شود.
رئیس جمهور روسیه افزود: "مردم گفتند که آنها دو جمهوری مستقل را تشکیل می دهند - جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک. از آن لحظه به بعد، رویارویی بین مقامات کیف و کسانی که در این قلمرو زندگی می کنند آغاز شد. در این راستا، من می خواهم توجه همه را به این واقعیت جلب کنم که روسیه از همان ابتدا هرآنچه لازم بود انجام داد تا تناقضات به میان آمده به گونه صلح آمیز حل شود."
پوتین گفت: "با این وجود، مقامات کی یف دو بار عملیات تنبیهی نظامی در این مناطق انجام دادند. و اکنون برای سومین بار شاهد تشدید اوضاع هستیم."
یادآوری می‌کمپنیم که وضعیت در دونباس طی چند روز گذشته متشنج‌تر شده است و جمهوری‌های خودخوانده دونتسک و لوگانسک از حملات متعدد نیروهای امنیتی اوکراین گزارش داده‌اند.
رهبری این جمهوری ها از تخلیه موقت شهروندان به منطقه روستوف روسیه در ارتباط با تهدید حمله اوکراین خبر داده اند. در درجه اول زنان، کودکان و سالمندان منتقل شدند. به گفته دنیس پوشیلین، رئیس جمهور اوکراین، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به زودی به ارتش دستور حمله به دونباس را خواهد داد.
در زمان حاضر واحدهای وزارت موقعیت‌های اضطراری روسیه و وزارت بهداشت روسیه و سازمان حمایت از مصرف کنندگان (مسئول پیشگیری از بیماری‌های عفونی) در محل اسکان پناهندگان برای رفع مشکلات و نیازهای آنها مشغول فعالیت هستند.
روز جمعه از وقوع یک انفجار در نزدیکی ساختمان دولت خودخوانده دونتسک در شرق اوکراین خبر داده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала