Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ آرتتا برای رهبری آرسنال در آینده

© REUTERS / PAUL ELLISآرتتا
آرتتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
میکل آرتتا معتقد است که مارتین اودگارد هافبک نروژی می‌تواند در آینده آرسنال را رهبری کند و کاپیتان این تیم باشد.
به گزارش اسپوتنیک، در سال‌های آخر آرسنال نتوانسته رهبر خوبی در زمین داشته باشد و همواره کاپیتان‌ها برای این تیم مشکل‌ساز شده‌اند و در نهایت بازوبند از آن‌ها گرفته شده و به بازیکن دیگر سپرده شده است.
در زمان حضور اونای امری روی نیمکت آرسنال، گرانیت ژاکا کاپیتان آرسنال بود اما هافبک سوئیسی در یکی از بازی‌ها و با هواداران درگیر شد و بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد و به اوبامیانگ داده شد.
اوبا نیز به دلیل مشکلات انضباطی و درگیری با مربی، بازوبند کاپیتانی را از دست داد و در حال حاضر لاکازت نقش رهبر تیم را دارد و بازوبند را بر بازو می‌بندد.
با این حال انتظار می‌رود لاکازت نیز در پایان فصل از آرسنال جدا شود و یک بار دیگر توپچی‌ها مجبور به انتخاب کاپیتان جدید شوند.
میکل آرتتا معتقد است که مارتین اودگارد هافبک نروژی توانایی رهبری تیم را دارد و می‌تواند در آینده کاپیتان آرسنال شود.
آرتتا در این مورد به خبرنگاران گفت:" اودگارد کیفیت لازم برای بستن بازوبند کاپیتانی را دارد. با مربی تیم ملی نروژ صحبت کردم، جایی که کاپیتان است و او چیزی جز تعریف و ستایش از اودگارد نداشت. مارتین در آیندۀ نچندان دور می‌تواند یکی از کاپیتان های تیم باشد. هرگز در مورد توانایی‌های او تردید نداشتم و عملکرد باشگاه در قطعی کردن انتقال او عالی بود."
آرتتا در حالی اودگارد را به عنوان کاپیتان آینده تیمش انتخاب کرده که او مدتی می‌شود در فُرم عالی قرار دارد و در حال حاضر این نقش را در تیم ملی به خوبی ایفا می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала