Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرامش رئال در قضیه امباپه؛ همه چیز مطابق برنامه پیش می‌رود

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید فشاری بر کلیان امباپه نمی‌رود زیرا مدیران باشگاه معتقد اند که برنامۀ آن‌ها به خوبی پیش می‌رود و ستاره فرانسوی در تابستان به صورت آزاد به مادرید خواهد آمد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن، تا انتهای فصل اعتبار دارد و رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی مدعی اند که وی قراردادش را تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل راهی رئال مادرید خواهد شد.
باشگاه فرانسوی اما هنوز از تمدید قرارداد ناامید نشده و شدیداً فشار می‌آرود تا امباپه قرارداد خودش را تمدید کند و در پاریس بماند. پاریسی‌ها برای رسیدن به این هدف اخیراً پیشنهاد یک ساله با دستمزد 4 میلیون یورو در ماه به ستاره فرانسوی ارائه دادند و از امانوئل مکرون رئیس جمهمور فرانسه نیز خواستند تا از کلیان بخواهد که قراردادش را تمدید کند.
روز گذشته ساندی تایمز در گزارشی مدعی شد که مدیران رئال مادرید نیز به امباپه فشار می‌آورند و از او می‌خواهد که تصمیم نهایی خودش را اعلام کند. این منبع مدعی بود که پرز به کلیان گفته است که یا حالا یا هرگز.
رسانه‌های اسپانیایی اما می‌گویند که رئال مادرید در قضیه امباپه آرام است و هیچ فشاری بر بازیکن نمی‌آورد. به باور یک خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، کهکشانی‌ها معتقد اند که امباپه در حال حاضر فشار زیادی را از سوی پی‌اس‌جی تحمل می‌کند و آن‌ها نمی‌خواهند فشار را بر این بازیکن بیشتر کنند.
طبق گزارش مارکا، مدیران رئال مادرید به برنامۀ خویش باور دارند و به گونۀ حرفه‌ای وضعیت را مدیریت می‌کند و خوشبین اند که در پایان آن‌ها برندۀ دوئل با پاریسن‌جرمن خواهند شد.
این در حالی‌ست که برخی منابع آگاه از توافق رئال مادرید و امباپه خبر می‌دهند و مدعی اند که همه چیز تمام شده و انتقال امباپه به برنابئو نزدیک است، اما در حال حاضر تمرکز وی روی فصل 2021/22 است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала