ویندوز 11 فعال تر می گردد

© Depositphotos.com / DragonImagesАзиатские студенты напротив монитора компьютера
Азиатские студенты напротив монитора компьютера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
عضو شوید
مایکروسافت رژیم مؤثرتر را به ویندوز 11 اضافه می کند.
به گزارش اسپوتنیک، TechRadar اطلاع داده است که در ویندوز 11 رژیم مؤثرتر را اضافه کرده است که سرعت سیستم را افزایش می دهد.
این ویژگی جدید در بیلد 22557 معرفی شد که در پایان ماه فبروری در دسترس آزمایش کنندگان بتا قرار گرفت. در "Task Manager" ایجاد شده، کاربر می تواند یک برنامه خاص را انتخاب کرده و آن را به حالت راحتر تغییر دهد. در این صورت، برنامه منابع کامپیوتری کمتری مصرف می کند که تاثیر مثبتی بر عملکرد سیستم خواهد داشت.
روزنامه نگاران خاطرنشان کردند که گزینه جدید برای دارندگان لپ تاپ و کمپیوتر های قدیمی با عملکرد پایین مفید خواهد بود. در یادداشت آمده است: "به‌جای ازبین بردن یک فرآیند خاص، می‌توانید به سادگی آن را در حالت کارآمد قرار دهید". در این صورت برنامه انتخابی اولویت کمتری خواهد داشت.
 Логотип Windows 11 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2021
حالت تاریک یا دارک مود در برخی نسخه‌های ویندوز 11 بطور پیش‌فرض فعال خواهد بود
پست وبلاگ ویندوز می گوید که این گزینه به شما اجازه نمی دهد همه برنامه های در حال اجرا روی کمپیوتر را انتخاب کنید. برنامه هایی که به این ترتیب پیکربندی شده اند در Task Manager با یک نماد برگ سبز علامت گذاری می شوند، برنامه های متوقف شده با یک نماد با یک دکمه مکث. همچنین، سیستم اجازه نمی دهد برنامه های کاربردی مهم در حالت کارایی قرار گیرند، که باید حداکثر دسترسی به منابع را از کمپیوتر دریافت کنند.
ما شروع به پیاده سازی این ویژگی کرده ایم، بنابراین هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست. این شرکت توضیح داد که ما قصد داریم بازخوردها را کنترل کنیم و ببینیم که این گزینه قبل از اینکه دوباره آن را برای همه فعال کنیم، چگونه دریافت می شود.
در اوایل فبروری، یکی از کارمندان سابق مایکروسافت فاش کرد که غیرفعال کردن ویژگی ویجت باعث افزایش سرعت ویندوز 11 می شود. نویسنده توضیح داد: "برای بهبود عملکرد سیستم عامل، به سادگی روی برد ویجت و نماد Teams کلیک راست کرده و پین آنها را بردارید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала