Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین تلاش‌های بارسا برای حفط ستاره فرانسوی

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
بارسلونا بزودی آخرین پیشنهاد خود را به عثمان دمبله ارائه خواهد داد و امیدوار است این بازیکن فرانسوی تمدید کند و در نیوکمپ بماند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، تلاش‌های زیادی برای تمدید قرارداد عثمان دمبله انجام داد اما ستاره فرانسوی تمدید نکرد و سران بلوگرانا در ادامه برای فروش وی اقدام کردند.
دمبله پیشنهاداتی که برایش در آخرین ساعات پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ارائه شد را نیز رد کرد و به این ترتیب در بارسلونا ماند. مدیران بارسلونا نیز به همین دلیل نام وی را از فهرست خط زدند و وی چند بازی را از دست داد.
دمبله اما به درخواست ژاوی دوباره به فهرست بازگشت و در دو بازی آخر برابر ناپولی و والنسیا به میدان رفته که عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی شعارهای نفرت آمیز هواداران را به تشویق تبدیل کرد.
با توجه به همین موضوع و رضایت ژاوی از عملکرد بازیکن فرانسوی در تمرینات و بازی‌ها، مدیران بارسلونا یک بار دیگر در مورد دمبله تجدید نظر کرده‌اند و تلاش دارند تا با ارائۀ آخر پیشنهاد عثمان را حفظ کنند.
مدیران بارسا در حالی امیدوار به تمدید قرارداد با دمبله اند که چندین قبل مدعی بودند که این بازیکن پیش قرارداد با پی‌اس‌جی به امضأ رسانده و در تابستان راهی پاریس خواهد شد.
دمبله که در حال حاضر 24 سال سن دارد و در این فصل در 14 بازی برای بارسلونا به میدان رفته است، تا پایان فصل با آبی‌اناری‌ها قرارداد دارد و اگر تمدید نکند، تابستان آینده آزاد خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала