تحریم‌ها علیه روسیه؛ پوتین در لست نیست

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи с президентом Исламской Республики Иран Сейедом Эбрахимом Раиси
Президент РФ Владимир Путин во время встречи с президентом Исламской Республики Иран Сейедом Эбрахимом Раиси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که رئیس جمهور روسیه در لست تحریم های این اتحادیه نیست.
به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری گفت که ولادیمیر پوتین، در لست تحریم های اتحادیه اروپا نیست.
بورل گفت: پوتین در لست تحریم‌های اتحادیه اروپا نیست.
اتحادیه اروپا به رسمیت شناختن جمهوری های لوهانسک و دونتسک را ازسوی روسیه، نقض آشکار قوانین بین المللی و توافقنامه های مینسک" خواند و قول داد به آن پاسخ دهد.
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
کشورهای اتحادیه اروپا به تحریم روسیه موافقت کردند
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از این گفته بود که بود که آماده است پیش نویس تحریم‌ها را برای بررسی در شورای اتحادیه اروپا که صلاحیت تصویب اقدامات محدودکننده را دارد، ارائه کند.
دوشنبه شب ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از نشست گسترده و فوق‌ العاده شورای امنیت روسیه در سخنانی خطاب به شهروندان روسیه گفت، اتخاذ تصمیم برای به رسمیت شناختن فوری حاکمیت لوهانسک و دونتسک را ضروری می‌داند. بلافاصله پس از سخنرانی تلویزیونی، رئیس جمهور روسیه فرمان به رسمیت شناختن لوهانسک و دونتسک را در کرملین به امضا رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала