Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید شرایط پوچتینو را زیرنظر گرفت

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید شرایط جذب سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن را بررسی می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، مائوریسو پوچتینو، سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌‌جرمن مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.
در همین رابطه، نشریه انگلیسی "دیلی میل" اعلام کرد رئال مادرید قصد دارد با منچستریونایتد برای جذب مائوریسیو پوچتینو از پاری‌سن‌‌جرمن مبارزه کند.
مشخص است که سرمربی آرجنتینی در تابستان آینده بیشتر قابل دستیابی خواهد بود و غول اسپانیایی در مورد آینده کارلو آنچلوتی تردید دارد.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در صورتی که سرمربی ایتالیایی این باشگاه را ترک کند، علاقه خود را به جذب پوچتینو از سر خواهد گرفت.
منچستریونایتد در گذشته یا فرصت‌های انتقال مائوریسیو پوچتینو را از دست داده یا از تلاش‌ها برای جدا کردن او از تیم تحت هدایتش ناامید شده است.
این مربی آرجنتینی اما ممکن است در سال 2022 در اولدترافورد به عنوان سرمربی جدید معارفه شود. او در حال حاضر با نیمار، کیلیان امباپه و لیونل مسی در پاری‌سن‌جرمن کار می‌کند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که سرمربی سابق تاتنهام و ساوتهمپتون در فرانسه خیلی خوشحال نیست و ممکن است در پایان فصل به انگلیس بازگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала