صالح: نیروهای جبهه مقاومت با جنگ افزارهای لیزری و راکت های ضد زره مجهز می شوند

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
معاون رئیس جمهور گریزی از مجهز شدن نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان با جنگ افزارهای پیشرفته خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آماج، امرالله صالح، معاون نخست اشرف غنی، رئیس‌جمهور گریزی افغانستان می‌گوید، که سیستم بهتر اطلاعاتی ایجاد و جبهه‌های مقاومت باهم هماهنگ‌تر می‌شوند.
در نوار صوتی‌که از صالح در اختیار آماج قرار گرفته او گفته است، که "خلأها به‌زودی جبران می‌شوند و کمبود مواد منفجره پیش‌رفته، سلاح لیزری و راکت‌های ویژه‌ی جدید که زره‌پوش طالبان را هدف قرار بدهد رفع می‌شود و بالای شان کار شده است".
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2022
صالح: طالبان برای رهایی زنان افغانستانی از جامعه جهانی باج می‌گیرد
امرالله صالح افزوده است، که به جان‌باخته‌ها و زخمی‌ها رسیده‌گی می‌شود و در صورتی‌که زخمیان به بیرون از کشور انتقال یافته باشند، برای شان پول حواله خواهد شد.
این در حالی‌ست، که هم‌زمان با گسترش فعالیت جبهه‌ی مقاومت در پنجشیر و نزدیکی فصل بهار؛ سخن از طرح عملیات بزرگ نظامی در پنجشیر گفته می‌شود.
با این حال چند روز پیش امرالله صالح گفته بود که کماندوهای پاکستانی در هماهنگی با شبکه‌ی حقانی وارد پنجشیر شده‌اند.
یادآوری می کنیم، که ولایت پنجشیر آخرین ولایتی است، که جنگجویان گروه طالبان بر آن یورش بردند و مرکز آن را پس از دو هفته جنگ به تصرف خود در آوردند، اما درگیری های پراگنده در برخی از ولسوالی های این ولایت تاکنون جریان دارد و با نزدیک شدن فصل بهار امکان درگیری های شدید میان نیروهای جبهه مقاومت ملی و جنگجویان گروه طالبان دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала