Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ یوونتوس – ویارئال؛ نخستین ملاقات بانوی‌پیر با زیردریایی زرد

© REUTERS / Massimo Pincaورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası
ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
شب اول از دور دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدارهای یوونتوس برابر ویارئال و چلسی برابر لیل پیگیری خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دومین هفته از این مرحله، امشب دو بازی همزمان از ساعت 12:30 به وقت کابل برگزار می‌شود.
در یکی بازی ها یوونتوس ایتالیا در ورزشگاه سرامیکا میهمان ویارئال خواهد بود.
ویارئال و یوونتوس تنها حریفانی از مرحله یک شانزدهم هستند که تا به حال با هم روبرو نشده‌اند. زیردریایی زرد پیش از این تنها دو بار تا اینجای کار پیش رفته و در هر دو حضور خود در این مرحله نیز موفق به پیروزی شده است.
این در حالی است که بانوی پیر برای هشتمین فصل متوالی جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرده و در مجموع نیز یوونتوس هجده بار به این مرحله راه یافته است.
نماینده اسپانیا نمی‌تواند نسبت به صعود از این مرحله ناامید باشد چرا که در حال حاضر فرم خوبی را سپری می‌کند. اونای امری و شاگردانش در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکردند اما رفته رفته خود را حتی به جایگاه دوم جدول لالیگا نیز رساندند.
ویارئال اخیراً توانسته رئال مادرید را متوقف کند و برابر تیم رئال بتیس که اکنون در رده سوم حضور دارد نیز به برتری رسیده است.
آن‌ها امیدوارند که بتوانند در لیگ با کسب جایگاه مناسب یک بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند اما در دیدار برابر یوونتوس، به دلیل در اختیار نداشتن مهاجم اصلی خود یعنی جرارد مورنو، احتمالاً کار سختی در پیش داشته باشند.
یوونتوس نیز در مدت اخیر روند مثبتی را پیش گرفته که البته آنچنان امیدوارکننده نیست. مکس الگری و شاگردانش در بازی‌های اخیر خود در سری آ دو تساوی را کسب کرده‌اند و از لحاظ روحی ممکن است با آسیب پذیری خاصی پا به مسابقه خود بگذارند.
باید در نظر داشت که یوونتوس مهره تأثیرگذار خود پائولو دیبالا را نیز در اختیار ندارد و بیشترین امید هواداران این تیم به گلزنی ولاهوویچ، ستاره جوان این تیم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала