مدودوف در مورد به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک؛ از تحریم ها و فشار ها ترسی نداریم

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مورد به رسمیت شناختن جمهوری های لوهانسک و دونتسک گفت تحریم ها، تهدیدها وجود خواهد داشت، ما همه اینها را گذرانده ایم، دیگر نمی‌ترسیم.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه درباره به رسمیت شناختن لوهانسک و دونتسک گفت، این تصمیم تحریم، تهدید و فشارهای سیاسی را در پی خواهد داشت، همه اینها را گذرانده ایم و مدت هاست که دیگر نمی ترسیم.
مدودوف افزود: "ما می دانیم که بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد. دوباره تحریم ها، تهدیدها، فشارهای سیاسی از طرف های مختلف آغاز خواهد شد. فریادهای دیوانه کننده و جریان اطلاعات نادرست وجود خواهد داش. ما قبلاً همه اینها را پشت سر گذاشته ایم و مدت ها است که دیگر نمی ترسیم. ما اعصاب قوی داریم".
مدودف گفت، علاوه بر این، تجربه نشان می دهد که دیر یا زود "مخالفان فعلی ما خودشان با درخواست بازگشت به میز مذاکره در مورد همه موضوعات به سراغ ما خواهند آمد. این امر با توجه به نقش روسیه در روابط بین الملل اجتناب ناپذیر است. و تاریخ صحت ما را تایید خواهد کرد."
مدودوف: استقرار پایگاه های ناتو در مرزهای روسیه بی پاسخ نخواهد ماند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2019
مدودوف: استقرار پایگاه های ناتو در مرزهای روسیه بی پاسخ نخواهد ماند
دوشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، استقلال جمهوری های دونتسک و لوهانسک را به رسمیت شناخت.
رئیس جمهور روسیه پس از نشست گسترده و فوق‌ العاده شورای امنیت روسیه در سخنان خود خطاب به شهروندان روسیه گفت، اتخاذ تصمیم برای به رسمیت شناختن فوری حاکمیت لوهانسک و دونتسک را ضروری می‌داند.

بلافاصله پس از سخنرانی تلویزیونی، رئیس جمهور روسیه این فرمان ها را در کرملین به امضا رساند.

پوتین پس از امضای فرمان به رسمیت شناختن دونتسک و لوهانسک، با لئونید پاسچنیک و دنیس پوشیلین، سران لوهانسک و دونتسک توافقنامه دوستی، همکاری و کمک متقابل میان روسیه و جمهوری خلق لوهانسک و دونتسک را امضا کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала