Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز در حال تکرار یک اشتباه تاریخی؛ ماجرای رونالدینیو در قضیه هالند تکرار می‌شود؟

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
فلورنتینو پرز که در حال حاضر روی جذب امباپه متمرکز است، ممکن است یک اشتباه تاریخی را تکرار کند و همانگونه که فرصت جذب رونالدینیو را از دست داد، فرصت جذب هالند را نیز از دست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید خواهان جذب ارلینگ هالند و کلیان امباپه است اما شرایط اقتصادی این تیم اجازه نمی‌دهد تا هر دو بازیکن را به صورت همزمان جذب کنند. این تیم در حال حاضر روی جذب کلیان امباپه متمرکز است و پرز به هالند خبر داده تا وی یک فصل دیگر در دورتموند بماند و کهکشانی‌ها در تابستان 2023 برای خرید مهاجم نروژی اقدام خواهند کرد.
رئال با این کار ممکن یک اشتباه تاریخی را تکرار کند و همانگونه که فرصت جذب رونالدینیو را از دست داد، فرصت جذب هالند را نیز از دست دهد.
در حقیقت پرز ریسک از دست دادن هالند در تابستان بعدی را کاملا به جان می‌خرد چرا که تیم‌هایی نظیر بارسا، پی اس جی، بایرن و سیتی حاضر اند تا این بازیکن در تابستان آینده بخرند.
پرز در سال 2003 درست در همین شرایط شانس خرید رونالدینیو را از دست داد. در آن زمان پرز به دنبال خرید بکام رفت و از رونالدینیو خواست تا یک سال دیگر در پی‌اس‌جی بماند اما بازیکن برازیلی این خواسته رئال را نپذیرفت و راهی بارسلونا شد تا به یکی از اسطوره های این تیم تبدیل شود.
حالا این سناریو در حال تکرار است و رسانه‌های اسپانیایی پرز را متوجه ساخته اند تا چنین اشتباهی را تکرار نکند و به سایر تیم‌ها فرصت ندهد تا هالند را جذب کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала