Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهارات جالب مهاجم بازنشستۀ بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEA المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد
 المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
مهاجم اسبق بارسلونا پس از بازنشستگی از مستطیل سبز مدعی شد که دیگر فوتبال نگاه نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم های بارسلونا و منچسترسیتی اعتراف کرد که می‌خواهد فوتبال تماشا کند و بازی کند؛ اما پس از تشخیص آریتمی قلبی خود بسیار ترسیده است.
این مهاجم سابق به دلیل توصیه‌های پزشکان، مجبور به بازنشستگی از فوتبال شد که این موضوع، موجب ناراحتی هواداران وی در سراسر جهان شده است.
آگوئرو در خصوص شرایط خودش پس از بازنشستگی گفت:
"هنوز هم می‌خواهم بازی کنم، اما می‌ترسم. تمام زندگی‌ام را اکثراً و در مسابقات گذرانده‌ام. فوتبال یا اخبار را تماشا نمی‌کنم، برایم مهم نیست که چه خبر است. من روی چیزی که بیشتر دوست دارم، مانند "دوستانم"، تمرکز می‌کنم."
این ستاره سابق دنیای فوتبال در ادامه گفت:
"بازگشت به بازی هر از گاهی به ذهنم خطور می‌کند، اما می‌دانم که این کاری است که نمی‌توانم انجام دهم. آن‌ها (پزشکان) به من گفتند که خوش شانس‌بودم زیرا به راحتی می‌توانستم یک حمله قلبی داشته باشم."
در پایان اکتبر سال 2021، به آگوئرو گفته شد که ناراحتی قفسه سینه‌اش به دلیل آریتمی قلبی است و متعاقباً به مدت سه ماه از حضور در میادین منع شد.
آریتمی قلبی زمانی اتفاق می‌افتد که قلب نامنظم می‌زند، یا خیلی آهسته یا خیلی سریع؛ اما در آن زمان هیچ‌کس لزوماً فکر نمی‌کرد که این گلزن قدرتمند مجبور باشد کفش‌هایش را آویزان کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала