Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره مد نظر بارسا در صورت نیامدن هالند مشخص شد

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
بارسلونا در صورتی که نتواند ارلینگ هالند را از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد، طرحB را روی دست خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، گزارش ها از اسپانیا حاکی از آن است که اگر بارسلونا نتواند در تابستان امسال ارلینگ هالند را از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد، یک"Plan B" را مشخص کرده است تا بتواند ناکامی خرید او را جبران کند.
به گفته این منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا، الکساندر ایساک در خط حمله و ژول کونده نیز برای تقویت دفاع در رادار بارسا قرار دارند.
الکساندر ایساک
بارسا در صورتی که هالند به نیوکمپ نیایید برای جذب الکساندر ایساک وارد عمل خواهد شد. ایساک 22 ساله پس از درخشش در تیم سوسیداد در لالیگا مورد توجه تیم های بزرگی در اروپا قرار دارد و احتمال دارد در تابستان پیش رو راهی تیم نامداری شود.
البته ایساک در 20 بازی این فصل لالیگا تنها 4 گل به ثمر رسانده است. این در حالیست که او در مقایسه فصل قبل در 34 بازی 17 گل به ثمر رساند، افت کرده است.
هالند پر مشتری که رئال مادرید هم به دنبال اوست، 16 گل در 14 بازی بوندس لیگا برای زرد پوشان به ثمر رسانده است.
تقوی خط دفاع؛ اولویت کونده فرانسوی است
همچنین بارسا برای تقویت قلب خط دفاع تیمش نیز مدافع سویا، ژول کونده را زیر نظر دارد و در پایان فصل برای خرید او وارد عمل خواهد شد.
این بازیکن فرانسوی فصل گذشته در سبد خرید چلسی قرار داشت، اما آبی‌ها به دلیل بند آزادسازی 80 میلیون یورویی (این مدافع، از جذب او منصرف شدند.
کونده در این فصل به طور ثابت برای سویا در 29 بازی حضور داشته است.
دیگر گزینه هایی بارسا در خط دفاع نیز دو مدافع چلسی سزار آزپیلیکوئتا و آندریاس کریستنسن است که قراردادشان در پایان فصل تمام می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала