Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شروع مذاکرات رئال و چلسی بر سر انتقال هازارد

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
باشگاه های رئال مادرید و چلسی مذاکرات شان بر سر انتقال هازارد را به تیم انگلیسی آغاز کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی "مارکا" گزارش داد که دو باشگاه رئال مادرید و چلسی در حال مذاکره با یکدیگر برای انتقال قرضی این هافبک بلجیمی به استمفوربریج در تابستان پیش رو هستند.
ادن هازارد 30 ساله که تابستان 2019 به حضور هفت ساله‌اش در چلسی پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.
او در این مدت نتوانسته است خودی نشان دهد، هرچند مصدومیت‌های زیادی که او در این مدت به آن دچار شده، در این امر بی‌تأثیر نبوده است.
ادن اِزار که از زمان پیوستن به رئال مادرید نتوانسته است درخششی را که در چلسی داشت، در جمع کهکشانی‌ها تکرار کند، ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش به جمع آبی‌پوشان لندنی بازگردد.
ادن هازارد در سال 2007 فوتبالش را در لیل آغاز کرد و پنج سال بعد به چلسی رفت. هازارد در چلسی خیلی زود، مورد حمایت و عشق هواداران این تیم قرار گرفت و توانست خودش را به عنوان یکی از قهرمانان استمفوردبریج مطرح کند.
هازارد در چلسی به 6 جام از جمله، 2 قهرمانی لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا رسید. وینگر بلجیمی در سال 2019 به رئال مادرید پیوست، اما اصلا نتوانست روزهای خوشش را در اسپانیا تکرار کند و حالا به یک بازیکن متوسط تبدیل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала