شورای فدراسیون روسیه به ولادیمیر پوتین اجازه داد تا از ارتش در دونباس کار بگیرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время встречи с президентом Исламской Республики Иран Сейедом Эбрахимом Раиси
Президент РФ Владимир Путин во время встречи с президентом Исламской Республики Иран Сейедом Эбрахимом Раиси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
شورای فدراسیون روسیه به رئیس جمهور این کشور اجازه داد تا از ارتش در دونباس کار بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، شورای فدراسیون مجمع فدرال فدراسیون روسیه تصمیم گرفت به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور اجازه دهد تا از نیروهای مسلح این کشور در دونباس کار بگیرد. این تصمیم امروز 22 فیبروری از سوی سناتوران این کشور اتخاذ شد.
پیش از این، شورای فدراسیون روسیه درخواستی از رئیس جمهور این کشور برای بکار گیری از نیروهای مسلح این کشور در بیرون از مرزهای این کشور، یعنی در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک دریافت کرده بود. تصمیم برای اجازه استفاده از ارتش در خارج از روسیه توسط اعضای شورای فدراسیون به اتفاق آرا اتخاذ شد.
والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه تاکید کرد، که درباره نیروهای حافظ صلح است که اجازه گلوله باران غیرنظامیان را نمی دهند. به گفته نیکلای پانکوف، معاون وزیر دفاع روسیه، 100000 نفر از جمله 30000 کودک تاکنون دونباس را ترک کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала