مایکروسافت کاربران رایانه های شخصی قدیمی را برچسب گذاری می کند

© Photo / Microsoft Логотип Windows 11
 Логотип Windows 11 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
در ویندوز 11 یادداشتی ظاهر می شود مبنی بر اینکه این سخت افزار از سوی سیستم پشتیبانی نمی شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Verge، روزنامه نگاران در یکی از بیلدهای آزمایشی سیستم عامل هشداری دریافت کردند، که این رایانه شخصی حداقل مورد نیاز سیستم را برآورده نمی کند. این اعلان در رایانه های شخصی قدیمی در گوشه پایین سمت راست دسکتاپ ظاهر می شود - هیچ راهی برای پنهان کردن آن وجود ندارد. بنابراین، مایکروسافت قصد دارد به کاربران هشدار دهد که سیستم فعلی با سخت افزار ناسازگار است.
A Microsoft logo is seen on an office building in New York City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
مایکروسافت رکورد زد
مایکروسافت پیش از این به روشی مشابه برای اطلاع رسانی به کاربران متوسل شده بود. به عنوان مثال، اگر سیستم عامل ویندوز خاصی فعال نشده باشد، واترمارک مربوطه در گوشه پایین سمت راست ظاهر می شود. همچنین، برخی از عملکردها در سیستم عامل در دسترس نخواهند بود - حالت تاریک و تنظیمات شخصی سازی.
نویسندگان خاطرنشان کردند، که این ویژگی جدید تاکنون تنها در نسخه های آزمایشی سیستم ظاهر شده است و هنوز مشخص نیست که آیا به بیلدهای نهایی اضافه می شود یا خیر. در این گزارش آمده است، که بسیاری از مصرف کنندگان با موفقیت از ویندوز 11 در رایانه های پشتیبانی نشده استفاده می کنند و معتقدند که الزامات مایکروسافت ناکافی است.
در اوایل فیبروری، مشخص شد که سیستم عامل مایکروسافت بیشتر کاربران را در مورد مشکلات سازگاری سخت افزار مطلع می کند. گزینه ویندوز 11 که استفاده از اجزای ناسازگار را تشخیص می دهد، بر عملکرد رایانه شخصی یا وجود و عدم وجود عملکردهای خاص تأثیر نمی گذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала