Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاشف مسی: حقیقت جدایی لئو را کسی نمی‌داند

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
کارلس رکساچ کسی که لیونل مسی را به جهانیان معرفی کرد، می‌گوید که هیچ‌کس حقایق جدایی ستاره آرجانتینی را از بارسلونا نمی‌داند و این موضوع ابهامات زیادی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تابستان گذشته در حالی به تمدید قرارداد با بارسلونا بسیار نزدیک شده بود، با این باشگاه تمدید نکرد و به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه پاریسن‌جرمن شد.
دلیل عدم تمدید قرارداد مسی با بارسلونا، مشکلات مالی بلوگرانا عنوان شد و مدیران باشگاه مدعی بودند که مدیریت قبلی در تمدید قرارداد این بازیکن غفلت کرده است.
کارلس رکساچ، کسی که به عنوان کاشف مسی شناخته می‌شود اما می‌گوید که واقعا کسی نمی‌داند که تابستان گذشته چه اتفاقی افتاد و دلایل جدایی لئو چی بوده‌است.
او در این مورد به رادیو دپورتیوو در آرجانتین گفت: "ما هنوز حقیقت را در مورد خروج مسی نمی‌دانیم و مطمئن هستم که به موقع مشخص خواهد شد. دوست داشتم او در بارسلونا بازنشسته شود. مردی که در اینجا به جهانیان معرفی شد، دوست داشتم او به طور جدی و درست بازی کند و در اینجا بازی کند."
رکساچ در ادامه در مورد حضور مسی در پی‌اس‌جی صحبت کرد و گفت:" مسی در پاریسن‌جرمن رنج می‌برد. آن‌ها فوتبال زیبا یا تماشایی به نمایش نمی‌گذارند وحتی به عنوان یک تیم بازی نمی کنند، آنها پیروز می شوند زیرا یک روز نیمار خوب است، روز دیگر مسی می‌درخشد، سپس نوبت امباپه می‌رسد. آن‌ها هویت ندارند. به عنوان یک تیم شناخته نمی‌شوند."
وی در مورد بازگشت لئو به بارسلونا گفت:" مسی موظف است در هر نقشی که می‌خواهد به بارسلونا برگردد. من دوست دارم که او در این‌جا باشد و در بارسلونا زندگی کند. زندگی فوتبالی او باید در این‌جا به پایان برسد."
رکساچ در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که خود لئو مسی نیز در روز وداع با بارسلونا اظهار داشت که روزی به این باشگاه بازخواهد گشت زیرا وی باشگاه را خانۀ خود می‌داند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала