علائم شنود گوشی های آیفون توضیح داده شد

© REUTERS / LeungchopanIphone XR
Iphone XR - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
عضو شوید
کارشناسان توصیه می‌کنند که در صورتی که فکر می‌کنید که گوشی همراه شما نظارت می‌شود، آیفون خود را مجددا راه اندازی کنید.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ZDNet کارشناسان توصیه می‌کنند در صورتی که به نظر می رسد گوشی شما ریر نظارت قرار دارد، آنرا دوباره راه اندازی کرده و رمز عبور را تغییر دهید. این توسط نشریه گزارش شده است.
نشانه‌های مختلفی برای تشخیص شنود شدن تلفن همراه وجود دارد. یکی از علائم شنود در موبایل، شارژ باتری گوشی زودتر از حالت استاندارد خود تمام می‌شود. همچنین، زمانی که گوشی خود را به شارژر می‌زنید، مدت زیادی طول می‌کشد تا به طور کامل باتری گوشی شارژ شود. این موارد از نشانه‌های مهم ردیابی و شنود موبایل است
خبرنگاران رسانه ای می‌گویند اگر به نظر می رسد که آیفون در حال شنود است، چه اقدامی لازم است. اولتر از همه، شما باید دستگاه را مجددا راه اندازی کنید - اگر نرم افزار ردیابی روی دستگاه نصب شده باشد، پس از خاموش و روشن کردن آن، از حافظه تخلیه می شود. راه اندازی مجدد به طور منظم همچنین به اجرای سریع و روان آیفون شما کمک می کند، و این کار را هفته ای یک بار انجام دهید.
بیشتر گوشی‌های موبایل دارای سیستم ردیابی ‌ویروس هستند. اما نصب یک آنتی‌ویروس مجزا نیز می‌تواند کمک بسزایی برای افزایش امنیت گوشی کند. گوشی هوشمند مملو از اطلاعات شخصی است و طبیعی است که بخواهیم آن را مخفی نگه داریم. نصب این اپلیکیشن برای کسانی که اطلاعات مهم سازمانی یا شرکت دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.
در تنظیمات حسگر بیومتریک یا حسگر اثر انگشت ممکن است کپی شخص دیگری از چهره یا اثر انگشت وجود داشته باشد. در این مورد باید دستگاه خود را برای دوباره از نو راه اندازی کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала