انگلیس در آستانه غرق شدن است

© Sputnik / Alex McNaughtonВестминстерский мост через реку Темза в Лондоне
Вестминстерский мост через реку Темза в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
به آنعده شهروندان بریتانیا که در آپارتمان‌های زیرزمینی زندگی می‌کنند نسبت به مرگ احتمالی در اثر سیل و طوفان شدید هشدار داده شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ایندیپندنت، کارشناسان به شهروندان انگلیس در مورد مرگ احتمالی در اثر سیل هشدار داده اند. ساکنان آپارتمان های زیرزمینی در معرض خطر غرق شدن بودند.
از آغاز ماه فبروری، بریتانیا با سه طوفان شدید مواجه شد. صدها نفر از ساکنان نزدیک رودخانه تیمز به دلیل جزر و مد این رود خانه تخلیه شدند.
دانشمندان آب و هوای شدید در این کشور را با تغییرات جهانی آب و هوا مرتبط می دانند و پیش بینی می‌کنند که چنین رویدادهایی در آینده بار ها تکرار خواهد شد.
نگرانی ویژه برای کارشناسان تعداد اماکن مسکونی واقع در زیر زمین است. در چنین آپارتمان هایی، آب می تواند از طریق فاضلاب سرریز وارد شود یا در شب، زمانی که افراد این آپارتمان ها در خواب هستند و نمی توانند به موقع عکس العمل نشان دهند، آب از سطح زمین سرازیر شود. این امر در مورد همه شهرهای بریتانیا - نه فقط لندن، که در آن مسکن زیرزمینی محبوبیت خاصی دارد، صدق می کند.
Закрытый пляж после тропического шторма Генри в США  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
شمار قربانیان طوفان "رای" در فیلیپین به 75 نفر افزایش یافت
باب وارد، معاون سخنگوی اندیشکده مشارکت تغییرات آب و هوایی لندن، گفت: "وضعیت کنونی ترسناک است زیرا ما نمی دانیم که چه تعداد انگلیس ها در لندن در آپارتمان های زیرزمینی زندگی می کنند.
کارگروه از مالکان املاک در معرض خطر خواست تا از وجود زیرزمین مسکونی در خانه خبر دهند. داده های جمع آوری شده برای بهبود مقاومت در برابر سیل استفاده خواهد شد.
این گروه همچنین خاطر نشان کرده که شهر به یک طرح جدید کنترل سیل نیاز دارد - سیستم های تخلیه آب دوران ویکتوریا برای محافظت در برابر شرایط آب و هوایی فعلی طراحی نشده است.
فیلیپ گلانویل، شهردار منطقه هاکنی لندن، گفت که مقامات در حال کار بر روی راه حلی برای این مشکل هستند، اما فقدان سازمانی که مسئول کنترل سیل باشد، این روند را پیچیده می کند.
براساس گزارش اداره هواشناسی انگلیس، هفته گذشته در پی وزش بادهای شدید و وقوع طوفان "یونیس"، هشدار بسیار جدی و بی سابقه برای مناطق پرجمعیت بریتانیا از جمله شهر لندن صادر شد. گزارش ها حاکی از آن است که این توفان به سرعت به سمت شمال غرب اروپا در حال حرکت کرد و این در حالی است که بخش های دیگری از اروپا درگیر طوفان های مرگبار دیگری بود، به گونه ای که طوفان "یلنا" در آلمان در هفته گذشته خسارات بسیاری ایجاد کرده است‌.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала