Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله هواداران اتلتیکو به هواداران یونایتد قبل از بازی در اسپانیا + عکس

© REUTERS / CARL RECINEهواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain
هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
هواداران تیم فوتبال اتلتیکو مادرید قبل از بازی امشب تیم شان برابر من‌یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا؛ به هواداران حریف حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ امشب دو تیم فوتبال اتلتیکومادرید و منچستریونایتد در چارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند اما اتفاق تلخی، بازی دو تیم را تحت تأثیر قرار داد.
ویدیوی 40 ثانیه‌ای از هواداران میزبان از میان خشونت‌ها منتشر شده که در آن ظاهراً دو گروه از هواداران شبانه در خیابانی باریک در مادرید در خارج از کافه‌ها و رستوران‌ها با هم درگیر می‌شوند.
یکی از گروه‌ها - که گمان می‌رود اولتراهای اسپانیایی باشند - عمدتاً سیاه پوش شده و صورت‌هایشان با کلاه پوشیده شده و چوکی‌ها را برمی‌دارند و در خیابان به سمت دیگران پرتاب می‌کنند.
مقامات اسپانیایی همچنین از درگیری‌های دیگری در این شهر خبر دادند و گزارش‌های محلی می‌گویند که افسران مجبور شدند شب قبل مداخله کنند.
فیلم جداگانه‌ای که در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی TikTok منتشر شده، افسران اسپانیایی را نشان می‌دهد که هواداران منچستریونایتد را با باتوم می‌زنند.
در این ویدیو البته دیده می‌شود که عده‌ای دستگیر می‌شوند که با عجله وسایل خود را از روی میز و چوکی می‌گیرند، درحالی‌که گروه خشمگین در جاده‌ای باریک پیش‌روی می‌کنند.
صدای کوبیدن گیلاس و ظروف غذاخوری از صدای فریاد بین دو گروه به گوش می‌رسد.
اکثر صداها به نظر می‌رسد که آنها به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند، اما یکی از مردها با لهجه مانکونیایی شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: "بیا سرت را بیار".
به گزارش اکانت توییترHooligansTV، این حادثه سه شنبه شب قبل از دیدار منچستریونایتد و باشگاه اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد.
اکانت توییتر هنگام انتشار این ویدئو در صبح چهارشنبه نوشت: "اتلتیکو مادرید شب قبل از بازی به هواداران منچستریونایتد حمله کرد. فرنته اتلتیکو یک گروه فوق العاده هوادار است که از اتلتیکو مادرید حمایت می‌کند و یکی از بزرگترین گروه‌های اولترا در فوتبال اسپانیا به شمار می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала