Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوست دارم سال‌های بیشتری با امباپه بازی کنم

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره آرجنتینی پاریسن جرمن دوست دارد تا سال‌های بیشتری را در کنار کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی بازی کند.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از 21 سال افتخار آفرینی در لباس بارسلونا، در تابستان گذشته به خاطر مشکلات مالی این باشگاه، از نیوکمپ خارج شد و به صورت رایگان به پاریسن جرمن پیوست.
او در این باشگاه با بازیکنان باکیفیت زیادی همچون نیمار، کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا هم بازی است و از این بابت اصلا ناراحت نیست.
یکی از تیترهای داغ رسانه‌ها در چند ماه گذشته، آینده مبهم کیلیان امباپه در پارک دو پرنس است. قرارداد او در تابستان آینده به پایان می‌رسد و رسانه‌های معتبر خبر از توافق او با رئال مادرید برای فصل آینده می‌دهند.
حالا مسی امیدوار است تا امباپه قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کند. او در این باره به وبسایت رسمی پاریسن جرمن گفت:

"من دی ماریا را از طریق بازی‌های ملی و نیمار را به خاطر هم تیمی بودن در گذشته می‌شناسم. در بارسلونا من و نیمار زوج خوبی تشکیل داده بودیم.

راجع به کیلیان چیزی نمی‌دانستم، اما کم کم ما هم دیگر را می‌فهمیم تا در زمین نیز راحت باشیم. حضور در زمین در کنار چنین بازیکنانی یک نعمت است.

من خوش شانس بودم که در بارسلونا چنین فرصت‌هایی نصیبم شد و حالا نوبت پاریس است. من خوشحالم و بی صبرانه منتظرم تا سال‌های زیادی را در کنار امباپه بازی کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала