Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصیبت‌های بی پایان راموس؛ فصل برای سرخیو تمام شده است؟

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSergio Ramos Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021
Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
در حالی‌که سرخیو راموس با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، اسطوره پاریسی‌ها باورمند شده که فصل برای او به پایان رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ از زمان پیوستن سرخیو راموس به پاریسن‌جرمن در تابستان گذشته، بازیکن اسپانیایی به دلیل مصدومیت‌های مکرر، دقایقی کمی پیدا کرده تا به میدان برود و حالا برخی معتقدند که فصل برای او تقریباً به پایان رسیده است.
آلن روش بازیکن سابق پاریسن‌جرمن در مورد آنچه که برای راموس گذشته را بدبینانه تعریف می‌کند.

روش به "له‌پاریسین" گفت: "راموس در هیچ بازی بزرگی بازی نکرده، حتی در یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا. این غم انگیز است. ما از این‌که او را در کنار خود داشتیم خوشحال بودیم، اما این یک قمار ناموفق است. حالا باید به معجزه ایمان بیاوریم. برای من فصل او تمام شده است."

فصل ناامید کننده راموس در PSG
راموس در این فصل همه چیز را پشت سر گذاشته و مصدوم شده است. این بازیکن مقابل لوریان از بازی اخراج شد و مقابل ریمز یک گل به ثمر رساند.
اگرچه او بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در پارک دو پرنس را در نظر داشت، ولی نتوانست بازی کند.
حالا و با ادامه روند ریکاوری‌اش، این بازیکن 35 ساله اگر بخواهد برای بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دسترس باشد، باید به سرعت پیشرفت کند.
راموس از زمان ورود به پاریس در پنج بازی حضور داشته که شامل چهار بازی در لیگ 1 (238 دقیقه) و یک بازی در کوپه دو فرانس (45 دقیقه) می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала