نیروهای اوکراینی گروه فلمبرداری شبکه "ستاره" را در پیرامون دونتسک هدف قرار دادند

© Sputnik / Ilia Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ДНР у контрольно-пропускного пункта "Успенка" в Донецкой области
Военнослужащий ДНР у контрольно-пропускного пункта Успенка в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
گروه فلمبرداری شبکه "ستاره" در پیرامون دونتسک مورد آتشباری نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، ادوارد باسورین، نماینده رسمی شبه نظامیان خلق جمهوری دموکراتیک دونتسک گفت، که گروه فلمبرداری شبکه تلویزیونی «ستاره» در پیرامون دونتسک مورد آتشباری نیروهای مسلح اوکراین قرار گرفتند.
وی گفت: "بر اساس اطلاعات عملیاتی، در حین کار در محل تخریب ساختمان های مسکونی در منطقه اسپارتاک، یک گروه فلمبرداری از خبرنگاران شرکت تلویزیونی «ستاره» مورد هدف شبه نظامیان اوکراینی تیپ 56 قرار گرفتند".
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
پوتین قوانینی را درباره تصویب معاهدات دوستی، همکاری و کمک متقابل با دونتسک و لوهانسک امضا کرد
در هفته های پسین وضعیت در دونباس تشدید شده است: کی یف بیشتر ارتش را در خط تماس متمرکز کرده است و مرتباً با استفاده از تجهیزات ممنوعه به سمت شبه نظامیان شلیک می کند.
به دلیل تهدید تهاجم اوکراین، دونتسک و لوهانسک تخلیه زنان، کودکان و افراد مسن را به مناطق روسیه آغاز کردند. بسیج عمومی اعلام کرد. در این وضعیت، در 19 فیبروری، رهبران جمهوری های خودخوانده با درخواست به رسمیت شناختن استقلال خود به روسیه روی آوردند. در 21 فیبروری، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی گفت، که ضرور می داند که فوراً حاکمیت دونتسک و لوهانسک را به رسمیت بشناسد و احکام مربوطه را امضا کرد. رئیس دولت روسیه دستور داد تا از حفظ صلح در جمهوری ها اطمینان حاصل شود. همانطور که رئیس جمهور روسیه توضیح داد، او چنین تصمیمی را گرفت، زیرا کسانی که در مسیر خونریزی، خشونت و بی قانونی قدم گذاشته اند، هیچ راه حل دیگری برای درگیری در دونباس به جز راه حل نظامی به رسمیت نمی شناسند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала