پوتین: سلاحی داریم که مشابه آن هنوز در جهان موجود نیست

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آیا پوتین تست کرونا داده است؟
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه از وجود یک سلاح جدید در ارتش این کشور خبرداد که به گفته وی مشابه آن تا کنون در جهان وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز مدافعان میهن که همه ساله در روسیه در روز 23 ماه فبروری برگزار می شود، ضمن تبریک این روز به مردم روسیه گفت: امروز تامین توانمندی دفاعی کشور مهم ترین اولویت حکومت روسیه است.
وی افزود: نیروهای مسلح روسیه ضامن مطمئن برای تامین امنیت ملی روسیه و تامین صلح و آرامش مردم این کشور و توسعه و پیشرفت مستمر آن هستند.
رئیس جمهور در ادامه گفت: " ما در ارتش سلاحی داریم که در دنیا همتا ندارد، این سلاح هم اکنون در تجهیزات رزمی ارتش قرار دارد. ما به توسعه سیستم های تسلیحاتی امیدوارکننده از جمله تسلیحات مافوق صوت و مبتنی بر اصول فیزیکی جدید و گسترش استفاده از فناوری های دیجیتال پیشرفته و عناصر هوش مصنوعی ادامه خواهیم داد".
رهبر روسیه خاطرنشان کرد: "چنین سیستم هایی واقعاً سلاح‌های آینده بوده و پتانسیل رزمی نیروهای مسلح ما را چندین برابر بیشتر می کنند"
رئیس جمهور افزود: آموزش و ویژگی های فردی سربازان همچنان برای نیروهای مسلح از اهمیت بالایی برخوردار است.
رئیس جمهوری روسیه گفت: در سال های اخیر اقدامات زیادی برای نوسازی ارتش روسیه انجام گرفت و نیروهای مسلح منسجم تر و قابل تحرک بیشتر شده و تجربیات جنگی بسیاری را فرا گرفته است. ارتش روسیه در جنگ سوریه ثابت کرد که از توانمندی برای انجام سخت ترین وظایف برخوردار است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала