Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته به دنبال جانشین لوریس؛ اسپرز سیمون را زیر نظر دارد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر اونای سیمون دروازه‌بان اتلتیک بیلبائو Футбол. ЧЕ-2020. Тренировка сборной Испании
اونای سیمون دروازه‌بان اتلتیک بیلبائو    Футбол. ЧЕ-2020. Тренировка сборной Испании - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
به خاطر این‌که تاتنهام روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، آنتونیو کونته در نظر دارد تا اونای سیمون دروازه‌بان اتلتی را جایگزین لوریس نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه تاتنهام انگلیس برای جایگزینی هوگو لوریس به دنبال یک دروازه‌بان کلاس جهانی است و به همین دلیل این تیم شرایط اونای سیمون دروازه‌بان اتلتیک بیلبائو را از نزدیک دنبال می‌کند.
دروازه‌بان فرانسوی نزدیک به یک دهه است که گزینه شماره یک باشگاه بوده و اخیرا قرارداد جدیدی امضا کرد، اما او در ماه دسامبر 35 ساله شد و حالا تصمیم باشگاه لندنی این است که تا زمانی که وی در باشگاه می‌ماند، باید یک دوره انتقال را پشت سر بگذارد.
نمایش‌های چشمگیر اونای سیمون برای اتلتیک و اسپانیا در لندن همه را مجذوف خود کرده و او در سن 24 سالگی تقریباً 100 بازی در لالیگا - صدمین بازی یکشنبه در نیوکمپ - به همراه با 20 بازی ملی برای اسپانیا انجام داده است.
سیمون با لاروخا قهرمان اروپا در رده‌های زیر 21 و زیر 19 سال و همچنین دارنده مدال نقره المپیک است و اکنون به طور قطعی انتخاب شماره یک لوئیز انریکه در تیم بزرگسالان اسپانیا است، در حالی‌که او در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 و فینال لیگ ملت‌ها 2021 حضور داشت.
آیا اونای سیمون بند آزادسازی دارد؟

با این حال، اگر اسپرز در مورد اونای سیمون جدی باشد، دروازه‌بان باسکی ارزان و آسان نخواهد آمد. او تا سال 2025 با اتلتیک قرارداد دارد که حاوی بند آزادسازی نیست. اونای سیمون آخرین باری که از او در مورد آینده‌اش پرسیده شد، گفت: "تا زمانی که اتلتیک من را اینجا بخواهد، من خواهم ماند. من زندگی‌ای را که دارم مدیون اتلتیک هستم و می‌خواهم به بهترین شکل ممکن در دفاع از دروازه سن مامس در هر بازی، آن‌را جبران کنم."

با این حال، این بازیکن 27 ساله تاکنون 10 بازی برای این باشگاه انجام داده، اما هیچ بازی در لیگ برتر نداشته و اگر 20 بار بازی کند، گزینه خرید به طور خودکار فعال می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала