Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش امکان خروج امباپه از 99 به 65

© REUTERS / Marko Djurica Килиан Мбаппе на чемпионате Euro 2020
Килиан Мбаппе на чемпионате Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
هافبک سابق باشگاه پاریسن جرمن در مورد امکان ماندن یا رفتن امباپه صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ژروم روتن بازیکن اسبق پی اس جی و کارشناس فوتبال فرانسه گفت که بحث تمدید قرارداد امباپه با پاریسی ها داغ می شود.
روتن در رادیو مونته کارلو بیان کرده است:
” بر اساس اطلاعات من، روابط امباپه و پی اس جی نزدیک شده است. بحث تمدید قراردادش داغ می شود. این یک واقعیت است. 99 درصد شانس داشت که در اگوست جدا شود. امروز اما بحث تمدیدش داغ شده و در حال حاضر احتمال جدایی اش 65 درصد است هر چند که هنوز شرایط علیه پاریسن جرمن است.
به من گفته اند که همه چیز ممکن است که ناگهان به سود پی اس جی عوض شود. از نظر ورزشی کاری که پی اس جی در این فصل انجام داده مهم است. به من گفته اند که حذف رئال می تواند شرایط را به سود پی اس چی عوض کند.
گفتنش مهم است چرا که هنوز پی اس جی نتوانسته رئال را حذف کند. بدین ترتیب پی اس جی در صورت حذف رئال می تواند به پاداش برسد: هم یک چهارم نهایی را می برند و هم می توانند به امباپه بگویند:” به سمت چمپیونزلیگ حرکت می کنیم و توانستم رئال را حذف کنیم که پادشاه اروپاست.
بدین ترتیب حذف پی اس جی می تواند برایشان انگیزه مضاعف داشته باشد. البته سومین ویژگی مثبت برای پی اس جی این است که می توانند از رئال امباپه بگیرند.”
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала