صندوق حفاظت "نورد استریم 2" از پشتیبانی این پروژه خودداری کرد

© REUTERS / Maxim Shemetov Логотип проекта газопровода «Северный поток - 2» на трубе Челябинского трубопрокатного завода
Логотип проекта газопровода «Северный поток - 2» на трубе Челябинского трубопрокатного завода - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2022
عضو شوید
اروین زلرینگ، رئیس صندوق حفاظت "نورد استریم 2" و رئیس سابق دولت ایالت شمالی آلمان "مکلنبورگ فورپومرن" می‌گوید که صندوق از حمایت از اپراتور خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 خودداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آقای زلرینگ در مصاحبه با تلویزیون آلمانی ان د ار (NDR) گفت: صندوق آلمانی که برای حافظت از نورد استریم 2 در برابر تحریم‌های احتمالی ایالات متحده ایجاد شد، از حمایت از این پروژه خودداری کرد.
وی افزود: فعالیت اقتصادی این نهاد (صندوق) از عصر دیروز متوقف شده است.
این حرکت با تعلیق صدور مجوز برای خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 مرتبط است که روز قبل از اولاف شولتس، صدراعظم آلمان اعلام شد. به گفته زلرینگ، هیئت مدیره صندوق به اتفاق آرا تصمیم گرفت "این وضعیت را در نظر بگیرد".
وی اضافه کرد: ما دیگر اسیر این وظیفه نیستیم که به مجلس فدرال به ما داده و به صراحت در منشور اعلام کرده است که ما، برخلاف تحریم‌های ایالات متحده، برای تکمیل خط لوله کار خواهیم کرد.
به گفته وی، صندوق در جهت "حفاظت از اقلیم" به کار خود ادامه خواهد داد.
Прокладка труб Северного потока-2 в водах Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2022
وزیر خارجه آلمان: نورد استریم 2 بسته شد
در جنوری سال گذشته میلادی، پارلمان مکلنبورگ-فورپومرن با اکثریت قاطع پیشنهاد دولت ایالتی برای ایجاد صندوقی در حمایت از نورد استریم 2 را تصویب کرد. هدف آن حمایت از پروژه های "حفاظت از اقلیم" و حفاظت از طبیعت، از جمله تأمین سازگارترین منابع انرژی برای آب و هوا بود.
طرح خط لوله گاز نورد استریم 2 شامل دو خط لوله یک‌ هزار و 230 کیلومتری با مجموع ظرفیت سالانه 55 میلیارد مترمکعب است و گاز طبیعی روسیه را از طریق دریای بالتیک به آلمان انتقال می‌دهد.
این پروژه حاصل سرمایه‌گذاری مشترک شرکت گازپروم روسیه و پنج شرکت اروپایی شامل "انجی" فرانسه، "او.ام.وی." اتریش، "رویال داچ شل" هلند و "یونیپر" و "وینترشل" آلمان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала