تخریب قرارگاه های قوای مشترک اوکراین در دونباس

CC BY-SA 2.0 / Ministry of Defense of Ukraine/Yuzef Venskovich / War UkraineВоеннослужащие ВСУ на востоке Украины
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
دنیس پوشیلین گفت که قرارگاه عملیات قوای مشترک اوکراین در دونباس عملاً تخریب شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پوشیلین رئیس جمهور دونباس اظهار داشت: "در سراسر خط تماس، می توان گفت که عملاً هیچ حمله ای به قلمرو DPR صورت نمی گیرد، نقاط سنگر دشمن سرکوب می شود. قرارگاه نیروهای اوکراین عملاً ویران شده است، فعالیت جنبش آزادیبخش ادامه است."
Беженцы на пограничном пункте пропуска Изварино в Луганской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
لحظه به لحظه؛ در جمهوری های لوهانسک و دانتسک چی‌ می‌گذرد؟
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیشتر گفته بود که در مورد عملیات نظامی ویژه در دونباس تصمیم گرفته است. او طی سخنرانی تلویزیونی خطاب به روس‌ها گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری دارد، جمهوری‌های مردمی دونباس و لوگانسک با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند." وی افزود: "در این راستا، بر اساس ماده 51، قسمت 7 منشور سازمان ملل متحد، با تأیید شورای فدراسیون و در اجرای معاهدات دوستی و کمک متقابل با جمهوری دموکراتیک خلق‌های دانتسک و لوگانسک که به تصویب مجلس فدرال رسیده است، من تصمیم گرفته ام که یک عملیات نظامی ویژه انجام دهم". رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت که تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم در اوکراین خواهد بود. پوتین از قوای مسلح اوکراین خواست که از قومانده جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را به زمین بگذارند و به خانه بروند.
پهپاد های جدید روسیه به مسافت تا 1000 کیلومتر پرواز خواهند کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
پهپاد نظامی اوکراین در لوگانسک ساقط شد
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیشتر گفته بود که روسیه علیه مردم اوکراین نه ، بلکه علیه حکومت نظامی که قدرت را در کیف به دست گرفته است، اقدام می کند.
وزارت دفاع روسیه پیشتر گزارش داده بود که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله راکتی، هوایی یا توپچی به شهرهای اوکراین انجام نمی دهند. به گفته این آژانس، زیربنا‌های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، میدان‌های هوایی نظامی، قوای هوایی اوکراین با سلاح‌های با دقت بالا از کار افتاده‌اند. همزمان، این وزارت تصریح کرد که هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала